bloksyloko

Bloksy

Kto narysuje lokomotywę, psa, statek albo jabłko? Tylko ci, którzy poprawnie wykonają wszystkie polecenia.

Bloksy to zestawy kart pracy dla uczniów klas 1–3, które pomagają w powtórce i utrwaleniu wiadomości z zakresu edukacji matematycznej. Dzięki podanym rozwiązaniom uczniowie mogą pracować z kartami zarówno w szkole, jak i w domu.

Z wszystkich materiałów umieszczonych na stronie mogą korzystać bez ograniczeń nauczyciele, którzy na co dzień uczą z Lokomotywy. Pozostałym nauczycielom udostępniamy wybrane karty.

Klasa 1


Odejmowanie w zakresie 20


Porównywanie liczb


Proste obliczenia pieniężne


Rozpoznawanie figur


Uzupełnianie luki z trzema kolejnymi liczbami do 100


Zadania z krótką treścią


Dni tygodnia. Miesiące


Dodawanie w zakresie 20

Klasa 2


Kalendarz i czas


Mierzenie długości


Odczytywanie godzin na zegarach


Tabliczka mnożenia 2, 3, 4


Tabliczka mnożenia 5, 6


Tabliczka mnożenia 7, 8, 9, 10


Zadania z krótką treścią / o ile więcej, o ile mniej


Znaki rzymskie


Dodawanie i odejmowanie w zakresie 100 bez przekraczania progu


Dodawanie i odejmowanie w zakresie 100 z przekraczaniem progu


Działania na większych liczbach typu 410+20


Dzielenie

Klasa 3


Tabliczka mnożenia w zakresie 100


Dzielenie w zakresie 100


Obliczenia związane z czasem


Zadania z krótką treścią / o ile więcej, o ile mniej


Zapisywanie słownie liczb w zakresie tysiąca


Długość odcinka. Obwody figur



Dodawanie i odejmowanie w zakresie 100

Autorką kart pracy z cyklu Bloksy jest Weronika Figurska-Zięba – nauczycielka matematyki z powołania i pasji. Absolwentka wydziału Matematyki, Fizyki i Informatyki Uniwersytetu Gdańskiego o specjalizacji nauczycielskiej. Obecnie w trakcie studiów podyplomowych z zakresu neurodydaktyki – by jeszcze lepiej rozumieć potrzeby uczniów. Autorka aktywna w mediach społecznościowych, gdzie chętnie dzieli się pomysłami na ciekawe lekcje matematyki.

Materiały tylko dla nauczycieli.
Zaloguj się jako klubowicz.
Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Dowiedz się więcej
Wiadomość została wysłana do odpowiedniego działu.