Rozwój eksportu marki ADAMADA

 

1.Rozwój eksportu marki ADAMADA w firmie Gdańskie Wydawnictwo Oświatowe spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa (numer umowy o dofinansowanie: UDG-PBE.01.2017/063)

Cel projektu: Rozwój eksportu produktów sygnowanych marką ADAMADA poprzez udział w targach:

  • w Bolonii – Bologna Children Book Fair
  • w Abu Dhabi – Abu Dhabi International Book Fair
  • w Nowym Jorku – New York Rights Fair
  • w Moskwie – Moscow International Book Fair
  • we Frankfurcie – Frankfurt Buchmesse


Wartość projektu: 78702,11
Wartość dofinansowania: 37419,85

2.Czas na eksport – kontynuacja działań eksportowych sygnowanych marką ADAMADA Gdańskiego Wydawnictwa Oświatowego spółki z ograniczoną odpowiedzialnością spółki komandytowej (numer umowy o dofinansowanie: UDG-PBE.03.2019/013)

Cel projektu: Rozwój eksportu produktów sygnowanych marką ADAMADA poprzez udział w targach:

  • w Londynie – London Book Fair
  • w Bolonii – Bologna Children's Book Fair
  • w Białymstoku – Na pograniczu kultur
  • w Astanie – Eurasian International Book Fair
  • w Warszawie – Warsaw International Book Fair
  • w Kijowie – The International Book Arsenal Festival
  • we Frankfurcie – Frankfurt Buchmesse
  • w Krakowie – Krakow International Book Fair
  • w Szanghaju – China Szanghai International Children's Book
  • w Moskwie – The International Book Fair for High Quality Fiction and Non-Fiction


Wartość projektu: 105 100,40 PLN
Wartość dofinansowania: 48 802,07 PLN


Osoba do kontaktu: Aleksandra Złota, azlota@gwo.pl

 

Materiały tylko dla nauczycieli.
Zaloguj się jako klubowicz.
Polityka wykorzystania plików Cookies
Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Dowiedz się więcej
Wiadomość została wysłana do odpowiedniego działu.