Rozwój eksportu marki ADAMADA

1.Rozwój eksportu marki ADAMADA w firmie Gdańskie Wydawnictwo Oświatowe spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa (numer umowy o dofinansowanie: UDG-PBE.01.2017/063)

Cel projektu: Rozwój eksportu produktów sygnowanych marką ADAMADA poprzez udział w targach:

  • w Bolonii – Bologna Children Book Fair
  • w Abu Dhabi – Abu Dhabi International Book Fair
  • w Nowym Jorku – New York Rights Fair
  • w Moskwie – Moscow International Book Fair
  • we Frankfurcie – Frankfurt Buchmesse

Wartość projektu: 78702,11 PLN
Wartość dofinansowania: 37419,85 PLN

2.Czas na eksport – kontynuacja działań eksportowych sygnowanych marką ADAMADA Gdańskiego Wydawnictwa Oświatowego spółki z ograniczoną odpowiedzialnością spółki komandytowej (numer umowy o dofinansowanie: UDG-PBE.03.2019/013)

Cel projektu: Rozwój eksportu produktów sygnowanych marką ADAMADA poprzez udział w targach:

  • w Londynie – London Book Fair
  • w Bolonii – Bologna Children’s Book Fair
  • w Białymstoku – Na pograniczu kultur
  • w Astanie – Eurasian International Book Fair
  • w Warszawie – Warsaw International Book Fair
  • w Kijowie – The International Book Arsenal Festival
  • we Frankfurcie – Frankfurt Buchmesse
  • w Krakowie – Krakow International Book Fair
  • w Szanghaju – China Szanghai International Children’s Book
  • w Moskwie – The International Book Fair for High Quality Fiction and Non-Fiction

Wartość projektu: 105 100,40 PLN
Wartość dofinansowania: 48 802,07 PLN

3.Rozwój eksportu produktów sygnowanych marką ADAMADA i GWO oraz usługi Play The Page (numer umowy o dofinansowanie: UDG-PBE.05.2021/058)

Cel projektu: Promocja międzynarodowa i rozwój eksportu produktów marki ADAMADA i GWO oraz usługi Play The Page poprzez udział w targach:

  • w Bolonii „Bologna Children’s Book Fair”
  • w Londynie „London Book Fair”
  • w Abu Dhabi „International Book Fair”
  • w Warszawie „Warsaw International Book Fair”
  • w Barcelonie „LIBER Book Fair”
  • w Krakowie „Krakow International Book Fair”
  • we Frankfurcie „Frankfurt Buchmesse”
  • w Moskwie „The International Book Fair for High Quality Fiction and Non-Fiction”

Wartość projektu: 133 081,02 PLN
Wartość dofinansowania: 62 331,51 PLN

4. Ekspansja eksportowa Gdańskiego Wydawnictwa Oświatowego z usługą „Play The Page” oraz produktami marki ADAMADA i GWO (numer umowy o dofinansowanie: UDG-PBE.06.2022/045)

Cel projektu: Promocja międzynarodowa i rozwój eksportu usługi „Play The Page” oraz produktów marki Adamada i GWO poprzez udział w targach:

  • w Montreuil „Salon du Livre et de la Press Jeunesse”
  • w Wilnie „Międzynarodowe Targi Książki”
  • w Tajpej „TiBE Międzynarodowe Targi Książki”
  • w Bolonii „Bologna Children’s Book Fair”

Wartość projektu:  65 457,90 PLN
Wartość dofinansowania:  30 647,45  PLN

5. Ekspansja eksportowa Gdańskiego Wydawnictwa Oświatowego na międzynarodowych targach w Warszawie i Krakowie (numer umowy o dofinansowane: UDG-PBE.07.2023/022)

Cel projektu: Promocja międzynarodowa i rozwój eksportu Gdańskiego Wydawnictwa Oświatowego poprzez udział w targach:

  • w Warszawie „Warsaw Interanational Book Fair”
  • w Krakowie „Krakow Interanational Book Fair ”

Wartość projektu:  42 396,26 PLN
Wartość dofinansowania:  19 530,63 PLN

 

Osoba do kontaktu: Aleksandra Złota, azlota@gwo.pl 

Materiały tylko dla nauczycieli.
Zaloguj się jako klubowicz.
Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Dowiedz się więcej
Wiadomość została wysłana do odpowiedniego działu.