Rozwój eksportu marki ADAMADA
1.Rozwój eksportu marki ADAMADA w firmie Gdańskie Wydawnictwo Oświatowe spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa (numer umowy o dofinansowanie: UDG-PBE.01.2017/063)
Cel projektu: Rozwój eksportu produktów sygnowanych marką ADAMADA poprzez udział w targach:
- w Bolonii – Bologna Children Book Fair
- w Abu Dhabi – Abu Dhabi International Book Fair
- w Nowym Jorku – New York Rights Fair
- w Moskwie – Moscow International Book Fair
- we Frankfurcie – Frankfurt Buchmesse
Wartość projektu: 78702,11 PLN
Wartość dofinansowania: 37419,85 PLN
2.Czas na eksport – kontynuacja działań eksportowych sygnowanych marką ADAMADA Gdańskiego Wydawnictwa Oświatowego spółki z ograniczoną odpowiedzialnością spółki komandytowej (numer umowy o dofinansowanie: UDG-PBE.03.2019/013)
Cel projektu: Rozwój eksportu produktów sygnowanych marką ADAMADA poprzez udział w targach:
- w Londynie – London Book Fair
- w Bolonii – Bologna Children’s Book Fair
- w Białymstoku – Na pograniczu kultur
- w Astanie – Eurasian International Book Fair
- w Warszawie – Warsaw International Book Fair
- w Kijowie – The International Book Arsenal Festival
- we Frankfurcie – Frankfurt Buchmesse
- w Krakowie – Krakow International Book Fair
- w Szanghaju – China Szanghai International Children’s Book
- w Moskwie – The International Book Fair for High Quality Fiction and Non-Fiction
Wartość projektu: 105 100,40 PLN
Wartość dofinansowania: 48 802,07 PLN
3.Rozwój eksportu produktów sygnowanych marką ADAMADA i GWO oraz usługi Play The Page (numer umowy o dofinansowanie: UDG-PBE.05.2021/058)
Cel projektu: Promocja międzynarodowa i rozwój eksportu produktów marki ADAMADA i GWO oraz usługi Play The Page poprzez udział w targach:
- w Bolonii „Bologna Children’s Book Fair”
- w Londynie „London Book Fair”
- w Abu Dhabi „International Book Fair”
- w Warszawie „Warsaw International Book Fair”
- w Barcelonie „LIBER Book Fair”
- w Krakowie „Krakow International Book Fair”
- we Frankfurcie „Frankfurt Buchmesse”
- w Moskwie „The International Book Fair for High Quality Fiction and Non-Fiction”
Wartość projektu: 133 081,02 PLN
Wartość dofinansowania: 62 331,51 PLN
4. Ekspansja eksportowa Gdańskiego Wydawnictwa Oświatowego z usługą „Play The Page” oraz produktami marki ADAMADA i GWO (numer umowy o dofinansowanie: UDG-PBE.06.2022/045)
Cel projektu: Promocja międzynarodowa i rozwój eksportu usługi „Play The Page” oraz produktów marki Adamada i GWO poprzez udział w targach:
- w Montreuil „Salon du Livre et de la Press Jeunesse”
- w Wilnie „Międzynarodowe Targi Książki”
- w Tajpej „TiBE Międzynarodowe Targi Książki”
- w Bolonii „Bologna Children’s Book Fair”
Wartość projektu: 65 457,90 PLN
Wartość dofinansowania: 30 647,45 PLN
5. Ekspansja eksportowa Gdańskiego Wydawnictwa Oświatowego na międzynarodowych targach w Warszawie i Krakowie (numer umowy o dofinansowane: UDG-PBE.07.2023/022)
Cel projektu: Promocja międzynarodowa i rozwój eksportu Gdańskiego Wydawnictwa Oświatowego poprzez udział w targach:
- w Warszawie „Warsaw Interanational Book Fair”
- w Krakowie „Krakow Interanational Book Fair ”
Wartość projektu: 42 396,26 PLN
Wartość dofinansowania: 19 530,63 PLN
Osoba do kontaktu: Aleksandra Złota, azlota@gwo.pl