Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną – zamówienia w LEPSZEJ SZKOLE
Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną – zamówienia w LEPSZEJ SZKOLE
§ 1 Postanowienia ogólne
Przedmiotem niniejszego Regulaminu (dalej: Regulamin) są prawa i obowiązki Użytkownika i Administratora dotyczące dokonywania zakupów materiałów dydaktycznych za pośrednictwem modułu Zakupy na stronie LEPSZEJ SZKOŁY prowadzonej przez Administratora w Serwisie w ramach strony www.ls.gwo.pl (dalej: moduł Zakupy).
Pojęcia pisane w Regulaminie wielką literą mają znaczenie nadane im w Regulaminie GWO.
Niniejszy regulamin nie uchyla ani nie wyłącza stosowania Regulaminu GWO oraz Regulaminu świadczenia usług drogą elektroniczną - LEPSZA SZKOŁA, które zostały zaakceptowane przez Użytkownika w chwili rejestracji w Serwisie, w szczególności warunków korzystania z Konta Użytkownika.
Regulamin nie obejmuje praw i obowiązków Użytkownika związanych z zakupem i uzyskaniem innych Usług oraz Aplikacji za pośrednictwem Serwisu. Kwestie te są określone przez odrębne regulaminy regulujące warunki świadczenia tych usług.
§ 2 Procedura zakupu
- Złożenie zamówienia
Zamówienia na zakup materiałów w module Zakupy mogą składać wyłącznie Użytkownicy posiadający Konto w Serwisie będący jednocześnie zarejestrowani jako Użytkownicy usługi LEPSZA SZKOŁA.
Zamówienia na zakup materiałów, dostępnych w aktualnej ofercie GWO w ramach projektu LEPSZA SZKOŁA, mogą być dokonywane na stronie LEPSZEJ SZKOŁY za pośrednictwem formularza online.
Realizacja zamówienia odbywać się będzie w terminie i na warunkach podanych na stronie modułu Zakupy.
Użytkownik po wypełnieniu i wysłaniu formularza zamówienia otrzyma drogą elektroniczną potwierdzenie złożenia zamówienia.
Potwierdzenie złożenia zamówienia zostanie wysłane na aktualny adres elektroniczny Użytkownika ujawniony na Koncie Użytkownika.
Potwierdzenie złożenia zamówienia zawiera m.in.:
pełne dane adresowe Administratora i Użytkownika,
określenie zamówionego towaru,
numer zamówienia przydzielony przez Administratora,
cenę (obejmującą wszystkie jej składniki, w tym udzielone rabaty, a także należne podatki),
zasady zapłaty ceny albo potwierdzenia jej zapłaty,
przewidywany termin realizacji zamówienia,
informacje o miejscu i sposobie składania reklamacji.
Cena
Ceny materiałów są podane na stronie internetowej LEPSZEJ SZKOŁY, w module Zakup.
Cena jest podana w złotych polskich (PLN).
Ceny zawierają podatek VAT (są cenami brutto).
Termin i forma płatności. Sposób dostawy
GWO udostępnia poszczególnym kategoriom Użytkowników różne formy płatności (przykładowo: płatność przy odbiorze, przelew bankowy), a aktualna informacja na ten temat znajduje się w treści formularza zamówienia.
Wyboru formy płatności oraz sposobu dostawy materiałów Użytkownik dokonuje poprzez zaznaczenie właściwych pól w formularzu zamówienia.
Zamówienie złożone przez Użytkownika powinno być opłacone:
w terminie 14 dni licząc od dnia wystawienia faktury – w przypadku płatności za towar zwykłym przelewem bankowym,
przy odbiorze przesyłki – w przypadku wybrania takiej formy płatności.
Zawarcie umowy
Do zawarcia umowy sprzedaży materiałów dochodzi odpowiednio z momentem wysłania zamówienia przez GWO.Faktury VAT
Każda sprzedaż materiałów zostanie potwierdzona fakturą VAT wystawioną zgodnie z danymi wpisanymi w odpowiedniej części formularza zamówienia.
Faktura VAT zostanie dostarczona wraz z materiałami, chyba że co innego wynika z treści złożonego zamówienia.
Koszty wysyłki
Aktualna informacja o kosztach wysyłki podawana jest na stronie LEPSZEJ SZKOŁY, w module Zakupy lub w formularzu zamówienia.
Koszty wysyłki ponosi Użytkownik, chyba że co innego wynika z treści oferty dostępnej na stronie (w szczególności, koszty wysyłki ponosi GWO jeżeli łączna wartość złożonego zamówienia przekroczy kwotę podaną na stronie modułu Zakupy, a uprawniającą do otrzymania dostawy na koszt GWO).
Terminy dostawy
Zamówienia są realizowane w terminach podanych w module Zakupy na stronie projektu LEPSZA SZKOŁA.
Do czasu realizacji zamówienia nie wlicza się czasu realizacji dostawy przez przewoźników (Poczta Polska/firma kurierska).
Terminy dostarczania przesyłek są regulowane przepisami Poczty Polskiej lub firm kurierskich.
W razie ograniczonej ilości egzemplarzy materiałów Administrator będzie realizować zamówienia według kolejności ich otrzymania.
Jeżeli niektóre z zamówionych pozycji nie będą dostępne przed upływem terminu realizacji, Administrator skontaktuje się drogą elektroniczną lub telefonicznie z kupującym, aby ustalić dalsze losy zamówienia. Brak odpowiedzi ze strony kupującego powoduje wstrzymanie realizacji całości zamówienia.
Administrator realizuje zamówienia osób fizycznych wyłącznie z terenu Polski.
Status realizacji zamówienia dostępny jest do wglądu w panelu „Moje GWO” na Koncie Użytkownika.
§ 3 Reklamacje zamówionych materiałów
GWO ponosi odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady fizyczne zakupionych materiałów.
Reklamacje można składać pocztą elektroniczną pod adresem handel@gwo.pl (wpisując w temacie: „reklamacja”), za pomocą formularza kontaktowego dostępnego na stronie Serwisu albo pisemnie pod adresem: GWO; Dział Handlowy; al. Grunwaldzka 413; 80-309 Gdańsk, z dopiskiem „Reklamacja”.
Reklamacji z powodu niezgodności towaru z umową podlegają:
wady fabryczne,
uszkodzenia mechaniczne powstałe w trakcie transportu,
niezgodność otrzymanego towaru z treścią zamówienia.
W przypadku uznania reklamacji wadliwy towar zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a w przypadku wyczerpania nakładu Administrator zwróci Klientowi równowartość ceny towaru.