Materiały dydaktyczne. klasa 6

Materiały dydaktyczne

Materiały będą dostępne do pobrania od 1 września.

Diagnoza
Diagnoza ucznia na początku kl. 6 – plik pdf (w przygotowaniu)
Diagnoza ucznia na początku kl. 6. Karta oceny – plik pdf (w przygotowaniu)
Polsko-angielski słownik terminów biologicznych – plik pdf (w przygotowaniu)

I. Królestwo zwierząt

I.1. Czas na działanie! Karta pracy – plik pdf
(w przygotowaniu)
I.1. Czas na działanie! Karta pracy. Odpowiedzi – plik pdf
(w przygotowaniu)

I.1. Czas na SPE! Autyzm. Karta pracy – plik pdf
(w przygotowaniu)
I.1. Czas na SPE! Autyzm. Karta pracy. Odpowiedzi – plik pdf
(w przygotowaniu)

I.1. Czas na SPE! Niepełnosprawność intelektualna
w stopniu lekkim. Karta pracy – plik pdf (w przygotowaniu)
I.1. Czas na SPE! Niepełnosprawność intelektualna
w stopniu lekkim. Karta pracy. Odpowiedzi – plik pdf
(w przygotowaniu)

I.1 Konspekt. Świat zwierzątplik pdf

I.2. Czas na działanie! Karta pracy – plik pdf (w przygotowaniu)
I.2. Czas na działanie! Karta pracy. Odpowiedzi – plik pdf (w przygotowaniu)

I.2. Czas na SPE! Autyzm. Karta pracy – plik pdf (w przygotowaniu)
I.2. Czas na SPE! Autyzm. Karta pracy. Odpowiedzi – plik pdf (w przygotowaniu)

I.2. Czas na SPE! Niepełnosprawność intelektualna
w stopniu lekkim. Karta pracy – plik pdf (w przygotowaniu)
I.2. Czas na SPE! Niepełnosprawność intelektualna
w stopniu lekkim. Karta pracy. Odpowiedzi – plik pdf (w przygotowaniu)

I.2 Konspekt. Tkanki zwierzęce: nabłonkowa i mięśniowaplik pdf

I.3. Czas na działanie! Karta pracy – plik pdf (w przygotowaniu)
I.3. Czas na działanie! Karta pracy. Odpowiedzi – plik pdf (w przygotowaniu)

I.3. Czas na SPE! Autyzm. Karta pracy – plik pdf (w przygotowaniu)
I.3. Czas na SPE! Autyzm. Karta pracy. Odpowiedzi – plik pdf (w przygotowaniu)

I.3. Czas na SPE! Niepełnosprawność intelektualna
w stopniu lekkim. Karta pracy – plik pdf (w przygotowaniu)
I.3. Czas na SPE! Niepełnosprawność intelektualna
w stopniu lekkim. Karta pracy. Odpowiedzi – plik pdf (w przygotowaniu)

I.3 Konspekt. Tkanki zwierzęce: łączna i nerwowa – plik pdf

Prezentacja
Podsumowanie działu I – plik pptx (w przygotowaniu)

Sketchnotki
Królestwo zwierzątplik jpg | plik pdf
Królestwo zwierząt (wersja do kolorowania) – plik jpg | plik pdf
(w przygotowaniu)
Królestwo zwierząt (wersja do wypełniania) – plik jpg | plik pdf

Czas na sprawdzian!
Dział I. Wersja 1.
Grupa A – plik pdf (w przygotowaniu)
Grupa B – plik pdf (w przygotowaniu)
Odpowiedzi – plik pdf (w przygotowaniu)

Dział I. Wersja 2.
Grupa A – plik pdf (w przygotowaniu)
Grupa B – plik pdf (w przygotowaniu)
Odpowiedzi  – plik pdf (w przygotowaniu)

Czas na sprawdzian SPE!
Dział I. SPE (autyzm)

Sprawdzian – plik pdf | plik docx (w przygotowaniu)
Odpowiedzi – plik pdf | plik docx (w przygotowaniu)

Dział I. SPE (niepełnosprawność intelektualna
w stopniu lekkim)

Sprawdzian – plik pdf | plik docx (w przygotowaniu)
Odpowiedzi – plik pdf | plik docx (w przygotowaniu)

II. Zwierzęta bezkręgowe: płazińce, nicienie, pierścienice

II.1. Czas na działanie! Karta pracy – plik pdf
(w przygotowaniu)
II.1. Czas na działanie! Karta pracy. Odpowiedzi – plik pdf
(w przygotowaniu)

II.1. Czas na SPE! Autyzm. Karta pracy – plik pdf
(w przygotowaniu)
II.1. Czas na SPE! Autyzm. Karta pracy. Odpowiedzi – plik pdf
(w przygotowaniu)

II.1. Czas na SPE! Niepełnosprawność intelektualna
w stopniu lekkim. Karta pracy – plik pdf
(w przygotowaniu)
II.1. Czas na SPE! Niepełnosprawność intelektualna
w stopniu lekkim. Karta pracy. Odpowiedzi – plik pdf
(w przygotowaniu)

II.1 Konspekt. Czym charakteryzują się płazińce?plik pdf

II.2. Czas na działanie! Karta pracy – plik pdf
(w przygotowaniu)
II.2. Czas na działanie! Karta pracy. Odpowiedzi – plik pdf
(w przygotowaniu)

II.2. Czas na SPE! Autyzm. Karta pracy – plik pdf
(w przygotowaniu)
II.2. Czas na SPE! Autyzm. Karta pracy. Odpowiedzi – plik pdf
(w przygotowaniu)

II.2. Czas na SPE! Niepełnosprawność intelektualna
w stopniu lekkim. Karta pracy – plik pdf
(w przygotowaniu)
II.2. Czas na SPE! Niepełnosprawność intelektualna
w stopniu lekkim. Karta pracy. Odpowiedzi – plik pdf
(w przygotowaniu)

II.2 Konspekt. Jak wyglądają nicienie?plik pdf

II.3. Czas na działanie! Karta pracy – plik pdf
(w przygotowaniu)
II.3. Czas na działanie! Karta pracy. Odpowiedzi – plik pdf
(w przygotowaniu)

II.3. Czas na SPE! Autyzm. Karta pracy – plik pdf
(w przygotowaniu)
II.3. Czas na SPE! Autyzm. Karta pracy. Odpowiedzi – plik pdf
(w przygotowaniu)

II.3. Czas na SPE! Niepełnosprawność intelektualna
w stopniu lekkim. Karta pracy – plik pdf
(w przygotowaniu)
II.3. Czas na SPE! Niepełnosprawność intelektualna
w stopniu lekkim. Karta pracy. Odpowiedzi – plik pdf
(w przygotowaniu)

II.3 Konspekt. Gdzie pierścienice mają pierścienie?plik pdf

Prezentacja
Podsumowanie działu II  – plik pptx (w przygotowaniu)

Sketchnotki
Zwierzęta bezkręgowe: płazińce, nicienie, pierścieniceplik jpg | plik pdf
Zwierzęta bezkręgowe: płazińce, nicienie, pierścienice (wersja do kolorowania) – plik jpg |  plik pdf (w przygotowaniu)
Zwierzęta bezkręgowe: płazińce, nicienie, pierścienice (wersja do wypełniania) – plik jpg | plik pdf

Czas na sprawdzian!
Dział II. Wersja 1.
Grupa A – plik pdf (w przygotowaniu)
Grupa B – plik pdf (w przygotowaniu)
Odpowiedzi  – plik pdf (w przygotowaniu)

Dział II. Wersja 2.
Grupa A – plik pdf (w przygotowaniu)
Grupa B – plik pdf (w przygotowaniu)
Odpowiedzi  – plik pdf (w przygotowaniu)

Czas na sprawdzian SPE!
Dział II. SPE (autyzm)

Sprawdzian – plik pdf | plik docx (w przygotowaniu)
Odpowiedzi – plik pdf | plik docx (w przygotowaniu)

Dział II. SPE (niepełnosprawność intelektualna
w stopniu lekkim)

Sprawdzian – plik pdf | plik docx (w przygotowaniu)
Odpowiedzi – plik pdf | plik docx (w przygotowaniu)

III. Zwierzęta bezkręgowe: stawonogi
i mięczaki

III.1. Czas na działanie! Karta pracy – plik pdf
III.1. Czas na działanie! Karta pracy. Odpowiedzi – plik pdf
(w przygotowaniu)

III.1. Czas na SPE! Autyzm. Karta pracy – plik pdf
(w przygotowaniu)
III.1. Czas na SPE! Autyzm. Karta pracy. Odpowiedzi – plik pdf
(w przygotowaniu)

III.1. Czas na SPE! Niepełnosprawność intelektualna
w stopniu lekkim. Karta pracy – plik pdf
(w przygotowaniu)
III.1. Czas na SPE! Niepełnosprawność intelektualna
w stopniu lekkim. Karta pracy. Odpowiedzi – plik pdf
(w przygotowaniu)

III.1 Konspekt. Jakie są cechy stawonogów?plik pdf

III.2. Czas na działanie! Karta pracy – plik pdf
(w przygotowaniu)
III.2. Czas na działanie! Karta pracy. Odpowiedzi – plik pdf
(w przygotowaniu)

III.2. Czas na SPE! Autyzm. Karta pracy – plik pdf
(w przygotowaniu)
III.2. Czas na SPE! Autyzm. Karta pracy. Odpowiedzi – plik pdf
(w przygotowaniu)

III.2. Czas na SPE! Niepełnosprawność intelektualna
w stopniu lekkim. Karta pracy – plik pdf
(w przygotowaniu)
III.2. Czas na SPE! Niepełnosprawność intelektualna
w stopniu lekkim. Karta pracy. Odpowiedzi – plik pdf
(w przygotowaniu)

III.2 Konspekt. Czym charakteryzują się skorupiaki?plik pdf

III.3. Czas na działanie! Karta pracy – plik pdf
(w przygotowaniu)
III.3. Czas na działanie! Karta pracy. Odpowiedzi – plik pdf
(w przygotowaniu)

III.3. Czas na SPE! Autyzm. Karta pracy – plik pdf
(w przygotowaniu)
III.3. Czas na SPE! Autyzm. Karta pracy. Odpowiedzi – plik pdf
(w przygotowaniu)

III.3. Czas na SPE! Niepełnosprawność intelektualna
w stopniu lekkim. Karta pracy – plik pdf
(w przygotowaniu)
III.3. Czas na SPE! Niepełnosprawność intelektualna
w stopniu lekkim. Karta pracy. Odpowiedzi – plik pdf
(w przygotowaniu)

III.3 Konspekt. Czym wyróżniają się pajęczaki?plik pdf

III.4. Czas na działanie! Karta pracy – plik pdf
(w przygotowaniu)
III.4. Czas na działanie! Karta pracy. Odpowiedzi – plik pdf
(w przygotowaniu)

III.4. Czas na SPE! Autyzm. Karta pracy – plik pdf
(w przygotowaniu)
III.4. Czas na SPE! Autyzm. Karta pracy. Odpowiedzi – plik pdf
(w przygotowaniu)

III.4. Czas na SPE! Niepełnosprawność intelektualna
w stopniu lekkim. Karta pracy – plik pdf
(w przygotowaniu)
III.4. Czas na SPE! Niepełnosprawność intelektualna
w stopniu lekkim. Karta pracy. Odpowiedzi – plik pdf
(w przygotowaniu)

III.4 Konspekt. Co wiemy o owadach?plik pdf

III.5. Czas na działanie! Karta pracy – plik pdf
(w przygotowaniu)
III.5. Czas na działanie! Karta pracy. Odpowiedzi – plik pdf
(w przygotowaniu)

III.5. Czas na SPE! Autyzm. Karta pracy – plik pdf
(w przygotowaniu)
III.5. Czas na SPE! Autyzm. Karta pracy. Odpowiedzi – plik pdf
(w przygotowaniu)

III.5. Czas na SPE! Niepełnosprawność intelektualna
w stopniu lekkim. Karta pracy – plik pdf
(w przygotowaniu)
III.5. Czas na SPE! Niepełnosprawność intelektualna
w stopniu lekkim. Karta pracy. Odpowiedzi – plik pdf
(w przygotowaniu)

III.5 Konspekt. Które zwierzęta to mięczaki?plik pdf

Prezentacja
Podsumowanie działu III – plik pptx (w przygotowaniu)

Sketchnotki
Zwierzęta bezkręgowe: stawonogi i mięczakiplik jpg | plik pdf
Zwierzęta bezkręgowe: stawonogi i mięczaki (wersja do kolorowania) – plik jpg |  plik pdf (w przygotowaniu)
Zwierzęta bezkręgowe: stawonogi i mięczaki (wersja do wypełniania) – plik jpg | plik pdf

Czas na sprawdzian!
Dział III. Wersja 1.
Grupa A – plik pdf (w przygotowaniu)
Grupa B – plik pdf (w przygotowaniu)
Odpowiedzi  – plik pdf (w przygotowaniu)

Dział III. Wersja 2.
Grupa A – plik pdf (w przygotowaniu)
Grupa B – plik pdf (w przygotowaniu)
Odpowiedzi  – plik pdf (w przygotowaniu)

Czas na sprawdzian SPE!
Dział III. SPE (autyzm)

Sprawdzian – plik pdf | plik docx (w przygotowaniu)
Odpowiedzi – plik pdf | plik docx (w przygotowaniu)

Dział III. SPE (niepełnosprawność intelektualna
w stopniu lekkim)

Sprawdzian – plik pdf | plik docx (w przygotowaniu)
Odpowiedzi – plik pdf | plik docx (w przygotowaniu)

IV. Zwierzęta kręgowe: ryby, płazy, gady

IV.1. Czas na działanie! Karta pracy – plik pdf
(w przygotowaniu)
IV.1. Czas na działanie! Karta pracy. Odpowiedzi – plik pdf
(w przygotowaniu)

IV.1. Czas na SPE! Autyzm. Karta pracy – plik pdf
(w przygotowaniu)
IV.1. Czas na SPE! Autyzm. Karta pracy. Odpowiedzi – plik pdf
(w przygotowaniu)

IV.1. Czas na SPE! Niepełnosprawność intelektualna
w stopniu lekkim. Karta pracy – plik pdf
(w przygotowaniu)
IV.1. Czas na SPE! Niepełnosprawność intelektualna
w stopniu lekkim. Karta pracy. Odpowiedzi – plik pdf
(w przygotowaniu)

IV.1 Konspekt. Jak rozpoznać kręgowca?plik pdf

IV.2. Czas na działanie! Karta pracy – plik pdf
(w przygotowaniu)
IV.2. Czas na działanie! Karta pracy. Odpowiedzi – plik pdf
(w przygotowaniu)

IV.2. Czas na SPE! Autyzm. Karta pracy – plik pdf
(w przygotowaniu)
IV.2. Czas na SPE! Autyzm. Karta pracy. Odpowiedzi – plik pdf
(w przygotowaniu)

IV.2. Czas na SPE! Niepełnosprawność intelektualna
w stopniu lekkim. Karta pracy – plik pdf
(w przygotowaniu)
IV.2. Czas na SPE! Niepełnosprawność intelektualna
w stopniu lekkim. Karta pracy. Odpowiedzi – plik pdf
(w przygotowaniu)

IV.2 Konspekt. Czy ryba może żyć bez wody?plik pdf

IV.3. Czas na działanie! Karta pracy – plik pdf
(w przygotowaniu)
IV.3. Czas na działanie! Karta pracy. Odpowiedzi – plik pdf
(w przygotowaniu)

IV.3. Czas na SPE! Autyzm. Karta pracy – plik pdf
(w przygotowaniu)
IV.3. Czas na SPE! Autyzm. Karta pracy. Odpowiedzi – plik pdf
(w przygotowaniu)

IV.3. Czas na SPE! Niepełnosprawność intelektualna
w stopniu lekkim. Karta pracy – plik pdf
(w przygotowaniu)
IV.3. Czas na SPE! Niepełnosprawność intelektualna
w stopniu lekkim. Karta pracy. Odpowiedzi – plik pdf
(w przygotowaniu)

IV.3 Konspekt. Dlaczego płazy to zwierzęta wodno-lądowe?plik pdf

IV.4. Czas na działanie! Karta pracy – plik pdf
(w przygotowaniu)
IV.4. Czas na działanie! Karta pracy. Odpowiedzi – plik pdf
(w przygotowaniu)

IV.4. Czas na SPE! Autyzm. Karta pracy – plik pdf
(w przygotowaniu)
IV.4. Czas na SPE! Autyzm. Karta pracy. Odpowiedzi – plik pdf
(w przygotowaniu)

IV.4. Czas na SPE! Niepełnosprawność intelektualna
w stopniu lekkim. Karta pracy – plik pdf
(w przygotowaniu)
IV.4. Czas na SPE! Niepełnosprawność intelektualna
w stopniu lekkim. Karta pracy. Odpowiedzi – plik pdf
(w przygotowaniu)

IV.4 Konspekt. Dlaczego gady to zdobywcy lądu?plik pdf

Prezentacja
Podsumowanie działu IV – plik pptx (w przygotowaniu)

Sketchnotki
Zwierzęta kręgowe: ryby, płazy, gadyplik jpg | plik pdf
Zwierzęta kręgowe: ryby, płazy, gady (wersja do kolorowania) – plik jpg |  plik pdf (w przygotowaniu)
Zwierzęta kręgowe: ryby, płazy, gady (wersja do wypełniania) – plik jpg | plik pdf

Czas na sprawdzian!
Dział IV. Wersja 1.
Grupa A – plik pdf (w przygotowaniu)
Grupa B – plik pdf (w przygotowaniu)
Odpowiedzi  – plik pdf (w przygotowaniu)

Dział IV. Wersja 2.
Grupa A – plik pdf (w przygotowaniu)
Grupa B – plik pdf (w przygotowaniu)
Odpowiedzi  – plik pdf (w przygotowaniu)

Czas na sprawdzian SPE!
Dział IV. SPE (autyzm)

Sprawdzian – plik pdf | plik docx (w przygotowaniu)
Odpowiedzi – plik pdf | plik docx (w przygotowaniu)

Dział IV. SPE (niepełnosprawność intelektualna
w stopniu lekkim)

Sprawdzian – plik pdf | plik docx (w przygotowaniu)
Odpowiedzi – plik pdf | plik docx (w przygotowaniu)

V. Zwierzęta kręgowe: ptaki i ssaki

V.1. Czas na działanie! Karta pracy – plik pdf
(w przygotowaniu)
V.1. Czas na działanie! Karta pracy. Odpowiedzi – plik pdf
(w przygotowaniu)

V.1. Czas na SPE! Autyzm. Karta pracy – plik pdf
(w przygotowaniu)
V.1. Czas na SPE! Autyzm. Karta pracy. Odpowiedzi – plik pdf
(w przygotowaniu)

V.1. Czas na SPE! Niepełnosprawność intelektualna
w stopniu lekkim. Karta pracy – plik pdf
(w przygotowaniu)
V.1. Czas na SPE! Niepełnosprawność intelektualna
w stopniu lekkim. Karta pracy. Odpowiedzi – plik pdf
(w przygotowaniu)

V.1 Konspekt. Które cechy ptaków pozwalają im latać?plik pdf

V.2. Czas na działanie! Karta pracy – plik pdf
(w przygotowaniu)
V.2. Czas na działanie! Karta pracy. Odpowiedzi – plik pdf
(w przygotowaniu)

V.2. Czas na SPE! Autyzm. Karta pracy – plik pdf
(w przygotowaniu)
V.2. Czas na SPE! Autyzm. Karta pracy. Odpowiedzi – plik pdf
(w przygotowaniu)

V.2. Czas na SPE! Niepełnosprawność intelektualna
w stopniu lekkim. Karta pracy – plik pdf
(w przygotowaniu)
V.2. Czas na SPE! Niepełnosprawność intelektualna
w stopniu lekkim. Karta pracy. Odpowiedzi – plik pdf
(w przygotowaniu)

V.2 Konspekt. Jak rozmnażają się ptaki?plik pdf

V.3. Czas na działanie! Karta pracy – plik pdf
(w przygotowaniu)
V.3. Czas na działanie! Karta pracy. Odpowiedzi – plik pdf
(w przygotowaniu)

V.3. Czas na SPE! Autyzm. Karta pracy – plik pdf
(w przygotowaniu)
V.3. Czas na SPE! Autyzm. Karta pracy. Odpowiedzi – plik pdf
(w przygotowaniu)

V.3. Czas na SPE! Niepełnosprawność intelektualna
w stopniu lekkim. Karta pracy – plik pdf
(w przygotowaniu)
V.3. Czas na SPE! Niepełnosprawność intelektualna
w stopniu lekkim. Karta pracy. Odpowiedzi – plik pdf
(w przygotowaniu)

V.3 Konspekt. Które zwierzęta to ssaki?plik pdf

V.4. Czas na działanie! Karta pracy – plik pdf
(w przygotowaniu)
V.4. Czas na działanie! Karta pracy. Odpowiedzi – plik pdf
(w przygotowaniu)

V.4. Czas na SPE! Autyzm. Karta pracy – plik pdf
(w przygotowaniu)
V.4. Czas na SPE! Autyzm. Karta pracy. Odpowiedzi – plik pdf
(w przygotowaniu)

V.4. Czas na SPE! Niepełnosprawność intelektualna
w stopniu lekkim. Karta pracy – plik pdf
(w przygotowaniu)
V.4. Czas na SPE! Niepełnosprawność intelektualna
w stopniu lekkim. Karta pracy. Odpowiedzi – plik pdf
(w przygotowaniu)

V.4 Konspekt. Jak rozmnażają się ssaki?plik pdf

Prezentacja
Podsumowanie działu V – plik pptx (w przygotowaniu)

Sketchnotki
Zwierzęta kręgowe: ptaki i ssakiplik jpg | plik pdf
Zwierzęta kręgowe: ptaki i ssaki (wersja do kolorowania) – plik jpg |  plik pdf (w przygotowaniu)
Zwierzęta kręgowe: ptaki i ssaki (wersja do wypełniania) – plik jpg | plik pdf

Czas na sprawdzian!
Dział V. Wersja 1.
Grupa A – plik pdf (w przygotowaniu)
Grupa B – plik pdf (w przygotowaniu)
Odpowiedzi  – plik pdf (w przygotowaniu)

Dział V. Wersja 2.
Grupa A – plik pdf (w przygotowaniu)
Grupa B – plik pdf (w przygotowaniu)
Odpowiedzi  – plik pdf (w przygotowaniu)

Czas na sprawdzian SPE!
Dział V. SPE (autyzm)

Sprawdzian – plik pdf | plik docx (w przygotowaniu)
Odpowiedzi – plik pdf | plik docx (w przygotowaniu)

Dział V. SPE (niepełnosprawność intelektualna
w stopniu lekkim)

Sprawdzian – plik pdf | plik docx (w przygotowaniu)
Odpowiedzi – plik pdf | plik docx (w przygotowaniu)

Materiały tylko dla nauczycieli.
Zaloguj się jako klubowicz.
Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Dowiedz się więcej
Wiadomość została wysłana do odpowiedniego działu.