Materiały dydaktyczne. Czas na spe. klasa 6

Czas na SPE! 

Specjalne potrzeby edukacyjne

Materiały będą dostępne do pobrania od 1 września.

Specjalne potrzeby edukacyjne dotyczą np. uczniów z autyzmem lub niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim. Ze względu na większe trudności w uczeniu się niż rówieśnicy uczniowie ci nie są w stanie podołać wymaganiom obowiązującej podstawy programowej. Potrzebują metod dostosowanych do ich potrzeb, możliwości i ograniczeń. Dlatego przygotowaliśmy i dostosowaliśmy dla nich elementy obudowy dydaktycznej (m.in. sprawdziany, karty pracy, materiały aktywizujące).

Dział I

I.1. Karta pracy AU Świat zwierzątplik pdf
I.1. Karta pracy AU Świat zwierząt Odpowiedzi – plik pdf
I.1. Karta pracy NI Świat zwierzątplik pdf
I.1. Karta pracy NI Świat zwierząt Odpowiedzi – plik pdf
I.2. Karta pracy AU Tkanki zwierzęce: nabłonkowa i mięśniowaplik pdf
I.2. Karta pracy AU Tkanki zwierzęce: nabłonkowa i mięśniowa Odpowiedzi – plik pdf
I.2. Karta pracy NI Tkanki zwierzęce: nabłonkowa i mięśniowaplik pdf
I.2. Karta pracy NI Tkanki zwierzęce: nabłonkowa i mięśniowa Odpowiedzi – plik pdf
I.3. Karta pracy AU Tkanki zwierzęce: łączna i nerwowaplik pdf
I.3. Karta pracy AU Tkanki zwierzęce: łączna i nerwowa Odpowiedzi – plik pdf
I.3. Karta pracy NI Tkanki zwierzęce: łączna i nerwowaplik pdf
I.3. Karta pracy NI Tkanki zwierzęce: łączna i nerwowa Odpowiedzi – plik pdf

Dział I. SPE (autyzm)
Sprawdzian – plik pdf | plik docx
Odpowiedzi – plik pdf | plik docx

Dział I. SPE (niepełnosprawność int. w stopniu lekkim)
Sprawdzian – plik pdf | plik docx
Odpowiedzi – plik pdf | plik docx

Dział II

II.1. Karta pracy AU Czym charakteryzują się płazińce?plik pdf
II.1. Karta pracy AU Czym charakteryzują się płazińce? Odpowiedzi – plik pdf
II.1. Karta pracy NI Czym charakteryzują się płazińce?plik pdf
II.1. Karta pracy NI Czym charakteryzują się płazińce? Odpowiedzi – plik pdf
II.2. Karta pracy AU Jak wyglądają nicienie?plik pdf
II.2. Karta pracy AU Jak wyglądają nicienie? Odpowiedzi – plik pdf
II.2. Karta pracy NI Jak wyglądają nicienie?plik pdf
II.2. Karta pracy NI Jak wyglądają nicienie? Odpowiedzi – plik pdf
II.3. Karta pracy AU Gdzie pierścienice mają pierścienie?plik pdf
II.3. Karta pracy AU Gdzie pierścienice mają pierścienie? Odpowiedzi – plik pdf
II.3. Karta pracy NI Gdzie pierścienice mają pierścienie?plik pdf
II.3. Karta pracy NI Gdzie pierścienice mają pierścienie? Odpowiedzi – plik pdf

Dział II. SPE (autyzm)
Sprawdzian – plik pdf | plik docx
Odpowiedzi – plik pdf | plik docx

Dział II. SPE (niepełnosprawność int. w stopniu lekkim)
Sprawdzian – plik pdf | plik docx
Odpowiedzi – plik pdf | plik docx

Dział III

III.1. Karta pracy AU Jakie są cechy stawonogów?plik pdf
III.1. Karta pracy AU Jakie są cechy stawonogów? Odpowiedzi – plik pdf
III.1. Karta pracy NI Jakie są cechy stawonogów?plik pdf
III.1. Karta pracy NI Jakie są cechy stawonogów? Odpowiedzi – plik pdf
III.2. Karta pracy AU Czym charakteryzują się skorupiaki?plik pdf
III.2. Karta pracy AU Czym charakteryzują się skorupiaki? Odpowiedzi – plik pdf
III.2. Karta pracy NI Czym charakteryzują się skorupiaki?plik pdf
III.2. Karta pracy NI Czym charakteryzują się skorupiaki? Odpowiedzi – plik pdf
III.3. Karta pracy AU Czym wyróżniają się pajęczaki?plik pdf
III.3. Karta pracy AU Czym wyróżniają się pajęczaki? Odpowiedzi – plik pdf
III.3. Karta pracy NI Czym wyróżniają się pajęczaki?plik pdf
III.3. Karta pracy NI Czym wyróżniają się pajęczaki? Odpowiedzi – plik pdf
III.4. Karta pracy AU Co wiemy o owadach?plik pdf
III.4. Karta pracy AU Co wiemy o owadach? Odpowiedzi – plik pdf
III.4. Karta pracy NI Co wiemy o owadach?plik pdf
III.4. Karta pracy NI Co wiemy o owadach? Odpowiedzi – plik pdf
III.5. Karta pracy AU Które zwierzęta to mięczaki?plik pdf
III.5. Karta pracy AU Które zwierzęta to mięczaki? Odpowiedzi – plik pdf
III.5. Karta pracy NI Które zwierzęta to mięczaki?plik pdf
III.5. Karta pracy NI Które zwierzęta to mięczaki? Odpowiedzi – plik pdf

Dział III. SPE (autyzm)
Sprawdzian – plik pdf | plik docx
Odpowiedzi – plik pdf | plik docx

Dział III. SPE (niepełnosprawność int. w stopniu lekkim)
Sprawdzian – plik pdf | plik docx
Odpowiedzi – plik pdf | plik docx

Dział IV

IV.1. Karta pracy AU Jak rozpoznać kręgowca?plik pdf
IV.1. Karta pracy AU Jak rozpoznać kręgowca? Odpowiedzi – plik pdf
IV.1. Karta pracy NI Jak rozpoznać kręgowca?plik pdf
IV.1. Karta pracy NI Jak rozpoznać kręgowca? Odpowiedzi – plik pdf
IV.2. Karta pracy AU Czy ryba może żyć bez wody?plik pdf
IV.2. Karta pracy AU Czy ryba może żyć bez wody? Odpowiedzi – plik pdf
IV.2. Karta pracy NI Czy ryba może żyć bez wody?plik pdf
IV.2. Karta pracy NI Czy ryba może żyć bez wody? Odpowiedzi – plik pdf
IV.3. Karta pracy AU Dlaczego płazy to zwierzęta wodno-lądowe?plik pdf
IV.3. Karta pracy AU Dlaczego płazy to zwierzęta wodno-lądowe? Odpowiedzi – plik pdf
IV.3. Karta pracy NI Dlaczego płazy to zwierzęta wodno-lądowe? – plik pdf
IV.3. Karta pracy NI Dlaczego płazy to zwierzęta wodno-lądowe? Odpowiedzi – plik pdf
IV.4. Karta pracy AU Dlaczego gady to zdobywcy lądu?plik pdf
IV.4. Karta pracy AU Dlaczego gady to zdobywcy lądu? Odpowiedzi – plik pdf
IV.4. Karta pracy NI Dlaczego gady to zdobywcy lądu?plik pdf
IV.4. Karta pracy NI Dlaczego gady to zdobywcy lądu? Odpowiedzi – plik pdf

Dział IV. SPE (autyzm)
Sprawdzian – plik pdf | plik docx
Odpowiedzi – plik pdf | plik docx

Dział IV. SPE (niepełnosprawność int. w stopniu lekkim)
Sprawdzian – plik pdf | plik docx
Odpowiedzi – plik pdf | plik docx

Dział V

V.1. Karta pracy AU Które cechy ptaków pozwalają im latać?plik pdf
V.1. Karta pracy AU Które cechy ptaków pozwalają im latać? Odpowiedzi – plik pdf
V.1. Karta pracy NI Które cechy ptaków pozwalają im latać?plik pdf
V.1. Karta pracy NI Które cechy ptaków pozwalają im latać? Odpowiedzi – plik pdf
V.2. Karta pracy AU Jak rozmnażają się ptaki?plik pdf
V.2. Karta pracy AU Jak rozmnażają się ptaki? Odpowiedzi – plik pdf
V.2. Karta pracy NI Jak rozmnażają się ptaki?plik pdf
V.2. Karta pracy NI Jak rozmnażają się ptaki? Odpowiedzi – plik pdf
V.3. Karta pracy AU Które zwierzęta to ssaki?plik pdf
V.3. Karta pracy AU Które zwierzęta to ssaki? Odpowiedzi – plik pdf
V.3. Karta pracy NI Które zwierzęta to ssaki?plik pdf
V.3. Karta pracy NI Które zwierzęta to ssaki? Odpowiedzi – plik pdf
V.4. Karta pracy AU Jak rozmnażają się ssaki?plik pdf
V.4. Karta pracy AU Jak rozmnażają się ssaki? Odpowiedzi – plik pdf
V.4. Karta pracy NI Jak rozmnażają się ssaki?plik pdf
V.4. Karta pracy NI Jak rozmnażają się ssaki? Odpowiedzi – plik pdf

Dział V. SPE (autyzm)
Sprawdzian – plik pdf | plik docx
Odpowiedzi – plik pdf | plik docx

Dział V. SPE (niepełnosprawność int. w stopniu lekkim)
Sprawdzian – plik pdf | plik docx
Odpowiedzi – plik pdf | plik docx

Materiały tylko dla nauczycieli.
Zaloguj się jako klubowicz.
Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Dowiedz się więcej
Wiadomość została wysłana do odpowiedniego działu.