Materialy dydaktyczne. czas na działanie. klasa 6
Czas na działanie!
Materiały będą dostępne do pobrania od 1 września.
Karty pracy z ciekawymi ćwiczeniami, ułatwiającymi opanowanie najważniejszych treści z podręcznika. Uwzględniają zasady stopniowania trudności i poznawania otoczenia wszystkimi zmysłami poprzez bezpośrednie doświadczenie. Karty przydatne są zarówno w pracy indywidualnej, jak i z małą grupą lub całym zespołem klasowym.
Dział I
I.1. Karta pracy Świat zwierząt – plik pdf
I.1. Karta pracy Świat zwierząt Odpowiedzi – plik pdf (w przygotowaniu)
I.2. Karta pracy Tkanki zwierzęce: nabłonkowa i mięśniowa – plik pdf
I.2. Karta pracy Tkanki zwierzęce: nabłonkowa i mięśniowa Odpowiedzi – plik pdf (w przygotowaniu)
I.3. Karta pracy Tkanki zwierzęce: łączna i nerwowa – plik pdf
I.3. Karta pracy Tkanki zwierzęce: łączna i nerwowa Odpowiedzi – plik pdf (w przygotowaniu)
Dział II
II.1. Karta pracy Czym charakteryzują się płazińce? – plik pdf
II.1. Karta pracy Czym charakteryzują się płazińce? Odpowiedzi – plik pdf (w przygotowaniu)
II.2. Karta pracy Jak wyglądają nicienie? – plik pdf
II.2. Karta pracy Jak wyglądają nicienie? Odpowiedzi – plik pdf (w przygotowaniu)
II.3. Karta pracy Gdzie pierścienice mają pierścienie? – plik pdf
II.3. Karta pracy Gdzie pierścienice mają pierścienie? Odpowiedzi – plik pdf (w przygotowaniu)
Dział III
III.1. Karta pracy Jakie są cechy stawonogów? – plik pdf
III.1. Karta pracy Jakie są cechy stawonogów? Odpowiedzi – plik pdf (w przygotowaniu)
III.2. Karta pracy Czym charakteryzują się skorupiaki? – plik pdf
III.2. Karta pracy Czym charakteryzują się skorupiaki? Odpowiedzi – plik pdf (w przygotowaniu)
III.3. Karta pracy Czym wyróżniają się pajęczaki? – plik pdf
III.3. Karta pracy Czym wyróżniają się pajęczaki? Odpowiedzi – plik pdf (w przygotowaniu)
III.4. Karta pracy Co wiemy o owadach? – plik pdf
III.4. Karta pracy Co wiemy o owadach? Odpowiedzi – plik pdf (w przygotowaniu)
III.4. Karta pracy Które zwierzęta to mięczaki? – plik pdf
III.4. Karta pracy Które zwierzęta to mięczaki? Odpowiedzi – plik pdf (w przygotowaniu)
Dział IV
IV.1. Karta pracy Jak rozpoznać kręgowca? – plik pdf
IV.1. Karta pracy Jak rozpoznać kręgowca? Odpowiedzi – plik pdf (w przygotowaniu)
IV.2. Karta pracy Czy ryba może żyć bez wody? – plik pdf
IV.2. Karta pracy Czy ryba może żyć bez wody? Odpowiedzi – plik pdf (w przygotowaniu)
IV.3. Karta pracy Dlaczego płazy to zwierzęta wodno-lądowe? – plik pdf
IV.3. Karta pracy Dlaczego płazy to zwierzęta wodno-lądowe? Odpowiedzi – plik pdf (w przygotowaniu)
IV.4. Karta pracy Dlaczego gady to zdobywcy lądu? – plik pdf
IV.4. Karta pracy Dlaczego gady to zdobywcy lądu? Odpowiedzi – plik pdf (w przygotowaniu)
Dział V
V.1. Karta pracy Które cechy ptaków pozwalają im latać? – plik pdf
V.1. Karta pracy Które cechy ptaków pozwalają im latać? Odpowiedzi – plik pdf (w przygotowaniu)
V.2. Karta pracy Jak rozmnażają się ptaki? – plik pdf
V.2. Karta pracy Jak rozmnażają się ptaki? Odpowiedzi – plik pdf (w przygotowaniu)
V.3. Karta pracy Które zwierzęta to ssaki? – plik pdf
V.3. Karta pracy Które zwierzęta to ssaki? Odpowiedzi – plik pdf (w przygotowaniu)
V.4. Karta pracy Jak rozmnażają się ssaki? – plik pdf
V.4. Karta pracy Jak rozmnażają się ssaki? Odpowiedzi – plik pdf (w przygotowaniu)