Materialy dydaktyczne. czas na działanie. klasa 6

Czas na działanie!

Materiały będą dostępne do pobrania od 1 września.

Karty pracy z ciekawymi ćwiczeniami, ułatwiającymi opanowanie najważniejszych treści z podręcznika. Uwzględniają zasady stopniowania trudności i poznawania otoczenia wszystkimi zmysłami poprzez bezpośrednie doświadczenie. Karty przydatne są zarówno w pracy indywidualnej, jak i z małą grupą lub całym zespołem klasowym.

Dział I

I.1. Karta pracy Świat zwierzątplik pdf
I.1. Karta pracy Świat zwierząt Odpowiedzi – plik pdf (w przygotowaniu)
I.2. Karta pracy Tkanki zwierzęce: nabłonkowa i mięśniowaplik pdf
I.2. Karta pracy Tkanki zwierzęce: nabłonkowa i mięśniowa Odpowiedzi – plik pdf (w przygotowaniu)
I.3. Karta pracy Tkanki zwierzęce: łączna i nerwowa plik pdf
I.3. Karta pracy Tkanki zwierzęce: łączna i nerwowa Odpowiedzi – plik pdf (w przygotowaniu)

Dział II

II.1. Karta pracy Czym charakteryzują się płazińce? – plik pdf
II.1. Karta pracy Czym charakteryzują się płazińce? Odpowiedzi – plik pdf (w przygotowaniu)
II.2. Karta pracy Jak wyglądają nicienie? – plik pdf
II.2. Karta pracy Jak wyglądają nicienie? Odpowiedzi – plik pdf (w przygotowaniu)
II.3. Karta pracy Gdzie pierścienice mają pierścienie?plik pdf
II.3. Karta pracy Gdzie pierścienice mają pierścienie? Odpowiedzi – plik pdf (w przygotowaniu)

Dział III

III.1. Karta pracy Jakie są cechy stawonogów?plik pdf
III.1. Karta pracy Jakie są cechy stawonogów? Odpowiedzi – plik pdf (w przygotowaniu)
III.2. Karta pracy Czym charakteryzują się skorupiaki?plik pdf
III.2. Karta pracy Czym charakteryzują się skorupiaki? Odpowiedzi – plik pdf (w przygotowaniu)
III.3. Karta pracy Czym wyróżniają się pajęczaki?plik pdf
III.3. Karta pracy Czym wyróżniają się pajęczaki? Odpowiedzi – plik pdf (w przygotowaniu)
III.4. Karta pracy Co wiemy o owadach?plik pdf
III.4. Karta pracy Co wiemy o owadach? Odpowiedzi – plik pdf (w przygotowaniu)
III.4. Karta pracy Które zwierzęta to mięczaki?plik pdf
III.4. Karta pracy Które zwierzęta to mięczaki? Odpowiedzi – plik pdf (w przygotowaniu)

Dział IV

IV.1. Karta pracy Jak rozpoznać kręgowca?plik pdf
IV.1. Karta pracy Jak rozpoznać kręgowca? Odpowiedzi – plik pdf (w przygotowaniu)
IV.2. Karta pracy Czy ryba może żyć bez wody?plik pdf
IV.2. Karta pracy Czy ryba może żyć bez wody? Odpowiedzi – plik pdf (w przygotowaniu)
IV.3. Karta pracy Dlaczego płazy to zwierzęta wodno-lądowe?plik pdf
IV.3. Karta pracy Dlaczego płazy to zwierzęta wodno-lądowe? Odpowiedzi – plik pdf (w przygotowaniu)
IV.4. Karta pracy Dlaczego gady to zdobywcy lądu?plik pdf
IV.4. Karta pracy Dlaczego gady to zdobywcy lądu? Odpowiedzi – plik pdf (w przygotowaniu)

Dział V

V.1. Karta pracy Które cechy ptaków pozwalają im latać?plik pdf
V.1. Karta pracy Które cechy ptaków pozwalają im latać? Odpowiedzi – plik pdf (w przygotowaniu)
V.2. Karta pracy Jak rozmnażają się ptaki?plik pdf
V.2. Karta pracy Jak rozmnażają się ptaki? Odpowiedzi – plik pdf (w przygotowaniu)
V.3. Karta pracy Które zwierzęta to ssaki?plik pdf
V.3. Karta pracy Które zwierzęta to ssaki? Odpowiedzi – plik pdf (w przygotowaniu)
V.4. Karta pracy Jak rozmnażają się ssaki?plik pdf
V.4. Karta pracy Jak rozmnażają się ssaki? Odpowiedzi – plik pdf (w przygotowaniu)

Zobacz też:

Czas na sprawdzian!

Czas na SPE!

Czas na zabawę!

W przygotowaniu:
Czas na doświadczenie!

Materiały tylko dla nauczycieli.
Zaloguj się jako klubowicz.
Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Dowiedz się więcej
Wiadomość została wysłana do odpowiedniego działu.