Czas na działanie – Biologia

Czas na działanie!

Karty pracy z ciekawymi ćwiczeniami, ułatwiającymi opanowanie najważniejszych treści z podręcznika. Uwzględniają zasady stopniowania trudności i poznawania otoczenia wszystkimi zmysłami poprzez bezpośrednie doświadczenie. Karty przydatne są zarówno w pracy indywidualnej, jak i z małą grupą lub całym zespołem klasowym.

Dział I

I.1. Karta pracy Jak są zbudowane organizmy?plik pdf
I.1. Karta pracy Jak są zbudowane organizmy? Odpowiedzi – plik pdf
I.2. Karta pracy Jaki jest skład chemiczny organizmów?plik pdf
I.2. Karta pracy Jaki jest skład chemiczny organizmów? Odpowiedzi – plik pdf
I.3. Karta pracy Jak zajrzeć do wnętrza komórki?plik pdf
I.3. Karta pracy Jak zajrzeć do wnętrza komórki? Odpowiedzi – plik pdf
I.4. Karta pracy Z jakich elementów są zbudowane komórki?plik pdf
I.4. Karta pracy Z jakich elementów są zbudowane komórki? Odpowiedzi – plik pdf
I.5. Karta pracy Co to jest fotosynteza?plik pdf
I.5. Karta pracy Co to jest fotosynteza? Odpowiedzi – plik pdf
I.6. Karta pracy Jak organizmy oddychają?plik pdf
I.6. Karta pracy Jak organizmy oddychają? Odpowiedzi – plik pdf

Dział II

II.1. Karta pracy W jaki sposób porządkowane są organizmy?plik pdf
II.1. Karta pracy W jaki sposób porządkowane są organizmy? Odpowiedzi – plik pdf
II.2. Karta pracy Jak posługiwać się kluczem do oznaczania organizmów?plik pdf
II.2. Karta pracy Jak posługiwać się kluczem do oznaczania organizmów? Odpowiedzi – plik pdf
II.3. Karta pracy Czy wirusy to organizmy?plik pdf
II.3. Karta pracy Czy wirusy to organizmy? Odpowiedzi – plik pdf
II.4. Karta pracy Do czego potrzebne są bakterie?plik pdf
II.4. Karta pracy Do czego potrzebne są bakterie? Odpowiedzi – plik pdf
II.5. Karta pracy Co wiemy o protistach?plik pdf
II.5. Karta pracy Co wiemy o protistach? Odpowiedzi – plik pdf
II.6. Karta pracy Czy wszystkie grzyby mają kapelusze? – plik pdf
II.6. Karta pracy Czy wszystkie grzyby mają kapelusze? Odpowiedzi – plik pdf

Dział III

III.1. Karta pracy Czym charakteryzują się rośliny?plik pdf
III.1. Karta pracy Czym charakteryzują się rośliny? Odpowiedzi – plik pdf
III.2. Karta pracy Jaka jest rola tkanek roślinnych?plik pdf
III.2. Karta pracy Jaka jest rola tkanek roślinnych? Odpowiedzi – plik pdf
III.3. Karta pracy Jakie są cechy mchów?plik pdf
III.3. Karta pracy Jakie są cechy mchów? Odpowiedzi – plik pdf
III.4. Karta pracy Jak rozróżnić paprociowe, widłakowe i skrzypowe?plik pdf
III.4. Karta pracy Jak rozróżnić paprociowe, widłakowe i skrzypowe? Odpowiedzi – plik pdf

Dział IV

IV.1. Karta pracy Jakie są cechy roślin nagonasiennych?plik pdf
IV.1. Karta pracy Jakie są cechy roślin nagonasiennych? Odpowiedzi – plik pdf
IV.2. Karta pracy Jakie rośliny nagonasienne rosną w Polsce?plik pdf
IV.2. Karta pracy Jakie rośliny nagonasienne rosną w Polsce? Odpowiedzi – plik pdf
IV.3. Karta pracy Czym charakteryzują się rośliny okrytonasienne?plik pdf
IV.3. Karta pracy Czym charakteryzują się rośliny okrytonasienne? Odpowiedzi – plik pdf
IV.4. Karta pracy Jak rośliny okrytonasienne się rozmnażają?plik pdf
IV.4. Karta pracy Jak rośliny okrytonasienne się rozmnażają? Odpowiedzi – plik pdf
IV.5. Karta pracy Jakie drzewa liściaste rosną w Polsce?plik pdf
IV.5. Karta pracy Jakie drzewa liściaste rosną w Polsce? Odpowiedzi – plik pdf

Dział I

I.1. Karta pracy Jak są zbudowane organizmy?plik pdf
I.1. Karta pracy Jak są zbudowane organizmy?
Odpowiedzi – plik pdf
I.2. Karta pracy Jaki jest skład chemiczny organizmów?plik pdf
I.2. Karta pracy Jaki jest skład chemiczny organizmów?
Odpowiedzi – plik pdf
I.3. Karta pracy Jak zajrzeć do wnętrza komórki?plik pdf
I.3. Karta pracy Jak zajrzeć do wnętrza komórki?
Odpowiedzi – plik pdf
I.4. Karta pracy Z jakich elementów są zbudowane komórki?plik pdf
I.4. Karta pracy Z jakich elementów są zbudowane komórki?
Odpowiedzi – plik pdf
I.5. Karta pracy Co to jest fotosynteza?plik pdf
I.5. Karta pracy Co to jest fotosynteza?
Odpowiedzi – plik pdf
I.6. Karta pracy Jak organizmy oddychają?plik pdf
I.6. Karta pracy Jak organizmy oddychają?
Odpowiedzi – plik pdf

Dział II

II.1. Karta pracy W jaki sposób porządkowane są organizmy?plik pdf
II.1. Karta pracy W jaki sposób porządkowane są organizmy?
Odpowiedzi – plik pdf
II.2. Karta pracy Jak posługiwać się kluczem do oznaczania organizmów?plik pdf
II.2. Karta pracy Jak posługiwać się kluczem do oznaczania organizmów?
Odpowiedzi – plik pdf
II.3. Karta pracy Czy wirusy to organizmy?plik pdf
II.3. Karta pracy Czy wirusy to organizmy?
Odpowiedzi – plik pdf
II.4. Karta pracy Do czego potrzebne są bakterie?plik pdf
II.4. Karta pracy Do czego potrzebne są bakterie?
Odpowiedzi – plik pdf
II.5. Karta pracy Co wiemy o protistach?plik pdf
II.5. Karta pracy Co wiemy o protistach?
Odpowiedzi – plik pdf
II.6. Karta pracy Czy wszystkie grzyby mają kapelusze? – plik pdf
II.6. Karta pracy Czy wszystkie grzyby mają kapelusze?
Odpowiedzi – plik pdf

Dział III

III.1. Karta pracy Czym charakteryzują się rośliny?plik pdf
III.1. Karta pracy Czym charakteryzują się rośliny?
Odpowiedzi – plik pdf
III.2. Karta pracy Jaka jest rola tkanek roślinnych?plik pdf
III.2. Karta pracy Jaka jest rola tkanek roślinnych?
Odpowiedzi – plik pdf
III.3. Karta pracy Jakie są cechy mchów?plik pdf
III.3. Karta pracy Jakie są cechy mchów?
Odpowiedzi – plik pdf
III.4. Karta pracy Jak rozróżnić paprociowe, widłakowe i skrzypowe?plik pdf
III.4. Karta pracy Jak rozróżnić paprociowe, widłakowe i skrzypowe?
Odpowiedzi – plik pdf

Dział IV

IV.1. Karta pracy Jakie są cechy roślin nagonasiennych?plik pdf
IV.1. Karta pracy Jakie są cechy roślin nagonasiennych?
Odpowiedzi – plik pdf
IV.2. Karta pracy Jakie rośliny nagonasienne rosną w Polsce?plik pdf
IV.2. Karta pracy Jakie rośliny nagonasienne rosną w Polsce?
Odpowiedzi – plik pdf
IV.3. Karta pracy Czym charakteryzują się rośliny okrytonasienne?plik pdf
IV.3. Karta pracy Czym charakteryzują się rośliny okrytonasienne?
Odpowiedzi – plik pdf
IV.4. Karta pracy Jak rośliny okrytonasienne się rozmnażają?plik pdf
IV.4. Karta pracy Jak rośliny okrytonasienne się rozmnażają?
Odpowiedzi – plik pdf
IV.5. Karta pracy Jakie drzewa liściaste rosną w Polsce?plik pdf
IV.5. Karta pracy Jakie drzewa liściaste rosną w Polsce?
Odpowiedzi – plik pdf

Zobacz też:

Czas na sprawdzian!

Czas na SPE!

Czas na zabawę!

W przygotowaniu:
Czas na doświadczenie!

Materiały tylko dla nauczycieli.
Zaloguj się jako klubowicz.
Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Dowiedz się więcej
Wiadomość została wysłana do odpowiedniego działu.