Pomoc zamówienia i faktury
Zamówienia
Zamówienie możesz złożyć w księgarni internetowej GWO. Dodaj wybrany produkt do koszyka, a następnie kliknij ikonę koszyka i dalej postępuj według instrukcji na ekranie.
Złóż zamówienie jeszcze raz. Ewentualne stare nieopłacone zamówienie zostanie automatycznie anulowane po dwóch tygodniach od daty jego złożenia.
Faktury
Napisz do nas wiadomość na reklamacje@gwo.pl (książki) lub handel3@gwo.pl (multimedia, LEPSZA SZKOŁA) lub szkolenia@gwo.pl (szkolenia). Prześlij do nas skan otrzymanej faktury oraz krótką informację, jak należy wystawić nową fakturę.
Napisz do nas wiadomość na reklamacje@gwo.pl i prześlij skan otrzymanej faktury.
Faktury z 14-dniowym terminem płatności są wysyłane następnego dnia roboczego po złożeniu zamówienia na adres e-mail podany podczas składania zamówienia.
Termin realizacji
Prawidłowo złożone zamówienie jest realizowane do 5 dni roboczych w wypadku wysyłki kurierskiej lub do 10 dni roboczych, jeśli klient wybiera przesyłkę za pośrednictwem Poczty Polskiej.
W zależności od wybranej formy płatności realizacja zamówienia trwa zwykle od kilku godzin (PayU) do około 3 dni roboczych (przelew na konto GWO).
Formy płatności
Osoby fizyczne mogą dokonać przedpłaty lub zapłacić za książki przy odbiorze paczki. Szkoły oraz rady rodziców mają możliwość wyboru przedpłaty, płatności przy odbiorze paczki lub faktury z odroczonym terminem płatności.
Osoby fizyczne mają możliwość wyboru szybkiego przelewu internetowego za pośrednictwem serwisu PayU lub przelewu na konto GWO. Szkoły oraz rady rodziców mogą również wybrać fakturę z odroczonym terminem płatności.
Rabaty
Jeżeli zgodziłeś się na otrzymywanie wiadomości od nas, najświeższe informacje o promocjach i kodach rabatowych wyślemy na Twój adres e-mail.
Jeśli jesteś nauczycielem, możesz też zapytać o rabat przedstawiciela regionalnego GWO.
Zniżki klubowe (np. na Kompozytora klasówek i kart pracy) naliczają się w koszyku automatycznie – kod rabatowy nie jest potrzebny.
Reklamacje
Napisz do nas wiadomość na reklamacje@gwo.pl. Koniecznie podaj numer zamówienia lub numer otrzymanej faktury i opisz, czego dotyczy reklamacja.
W pierwszej kolejności upewnij się, czy produkt nie został już odblokowany na Twoim koncie. W tym celu zaloguj się na moje.gwo.pl, przejdź do zakładki Moje dostępy, a następnie do odpowiedniej sekcji (np. Multipodręczniki, Aplikacje lub e-Booki).
Jeśli nie znajdziesz tam produktu, wejdź na swoją pocztę e-mail i przeszukaj w niej wszystkie foldery. W tym celu najlepiej skorzystaj z wyszukiwarki wiadomości, która zwykle ma postać pustego pola z lupką. W polu tym wpisz słowo „kod” i potwierdź przyciskiem enter.
Jeżeli mimo to nie możesz znaleźć wiadomości z kodem, napisz do nas za pomocą formularza kontaktowego. W wiadomości podaj numer swojego zamówienia.