Pomoc multimedia
Kody dostępu
Prawdopodobnie już aktywowałeś swój kod dostępu i dany produkt znajduje się na Twoim koncie.
Aby to sprawdzić, zaloguj się na www.gwo.pl, przejdź do panelu Moje GWO, a następnie – w zależności od produktu – do zakładki Moje multipodręczniki lub Moje multimedia, lub Moje ebooki.
Jeśli to nie rozwiąże problemu, wyślij do nas wiadomość za pomocą formularza kontaktowego i podaj w niej niedziałający kod.
Wyślij do nas wiadomość za pomocą formularza kontaktowego i podaj w niej niedziałający kod. Napisz również, jaki komunikat błędu wyświetla się przy próbie wpisania kodu.
Dostęp do naszych multimediów jest z reguły płatny.
Darmowe dostępy do wybranych produktów (np. multipodręczniki w wersji nauczycielskiej albo multimedia „Na dobry początek”) uruchamiamy zwykle bezpośrednio na kontach klubowiczów GWO.
W każdym innym wypadku zachęcamy do zakupów w księgarni internetowej GWO.
Dostęp do naszych multimediów jest z reguły płatny.
Jeśli nie otrzymałeś takiego dostępu w szkole, zachęcamy do zakupów w księgarni internetowej GWO.
Jeżeli jesteś klubowiczem GWO, wybrane dodatkowe materiały dydaktyczne (np. bezpłatne dwumiesięczne dostępy do programów „Na dobry początek” albo multipodręczniki w wersji nauczycielskiej) odblokowaliśmy na Twoim koncie. Aby z nich skorzystać, nie potrzebujesz kodu. Wystarczy, że się zalogujesz na www.gwo.pl, przejdziesz do panelu Moje GWO, a następnie do zakładki Moje multipodręczniki lub Moje multimedia.
Natomiast jeśli dany program, multipodręcznik lub e-booka kupiłeś w księgarni internetowej GWO, napisz do nas w tej sprawie za pomocą formularza kontaktowego. W wiadomości podaj numer swojego zamówienia.
Jeżeli kod dostępu otrzymałeś w szkole, o przypomnienie go poproś nauczyciela.
Jeśli zaś dany program, multipodręcznik lub e-booka kupiłeś w księgarni internetowej GWO, napisz do nas w tej sprawie za pomocą formularza kontaktowego. W wiadomości podaj numer swojego zamówienia.
Jeżeli kod, który zgubiłeś, przekazano Ci w szkole, poproś o nowy kod swojego nauczyciela.
Jeśli zaś multipodręcznik kupiłeś w księgarni internetowej GWO, napisz do nas w tej sprawie za pomocą formularza kontaktowego. W wiadomości podaj numer swojego zamówienia.
W pierwszej kolejności upewnij się, czy produkt nie został już odblokowany na Twoim koncie. W tym celu zaloguj się na www.gwo.pl, przejdź do panelu Moje GWO, a następnie – w zależności od produktu – do zakładki Moje multipodręczniki lub Moje multimedia, lub Moje ebooki.
Jeśli nie znajdziesz tam produktu, wejdź na swoją pocztę e-mail i przeszukaj w niej wszystkie foldery. W tym celu najlepiej skorzystaj z wyszukiwarki wiadomości, która zwykle ma postać pustego pola z lupką. W polu tym wpisz słowo „kod” i potwierdź przyciskiem enter.
Jeżeli mimo to nie możesz znaleźć wiadomości z kodem, napisz do nas za pomocą formularza kontaktowego. W wiadomości podaj numer swojego zamówienia.
Strona ta jest przeznaczona dla nauczycieli, którzy wraz ze swoimi uczniami korzystają z zestawów dotacyjnych Lokomotywy.
Każdy nauczyciel spełniający ten wymóg otrzymuje na swój adres e-mail indywidualny kod dostępu do strony. Zachęcamy, aby przekazał go także swoim uczniom, dzięki czemu będą oni mogli rozwiązywać znajdujące się na stronie ćwiczenia nie tylko w szkole, ale również w domu.
Jeżeli nie otrzymałeś od nas kodu do www.loko.gwo.pl, a uważasz, że powinniśmy Ci go wysłać, napisz do nas za pomocą formularza kontaktowego.
Programy komputerowe
Dostęp do naszych programów jest z reguły płatny.
Koszt wszystkich naszych programów możesz sprawdzić w księgarni internetowej GWO.
Jeżeli planujesz większy zakup (dla 30 lub więcej uczniów) wyślij do nas wiadomość za pomocą formularza kontaktowego, aby otrzymać indywidualną wycenę. W wiadomości napisz, ile potrzebujesz dostępów nauczycielskich i uczniowskich, a także czy chcesz zamówić program na rok czy 6 miesięcy.
W takiej sytuacji sugerujemy zakup pakietu nauczycielskiego (bez dostępów uczniowskich).
Koszt wszystkich naszych programów możesz sprawdzić w księgarni internetowej GWO.
Dokup dodatkowy dostęp uczniowski w księgarni internetowej GWO.
Jeśli kupujesz ten dostęp ze swojego konta, w drugim kroku zamówienia (Wysyłka) przy Aktywacji multimediów wybierz opcję Kupuję multimedia dla innej osoby (która ma własne konto). Po opłaceniu zamówienia otrzymasz na swój adres e-mail kod dostępu do programu. Przekaż ten kod uczniowi – tak, aby aktywował go na swoim koncie.
Następnie poproś ucznia, aby kliknął na swoim kaflu z dostępem do programu więcej informacji oraz obserwatorzy: dodaj / usuń. W tym miejscu powinien dodać Twój adres e-mail. Dzięki temu uczeń pojawi się w Twoim e-GWO dzienniku.
Dodatkowe dostępy możesz domówić w takiej samej cenie jak w zamówieniu głównym.
Wyślij do nas wiadomość w tej sprawie za pomocą formularza kontaktowego. W treści wiadomości podaj numer zamówienia głównego, a także napisz, ile dostępów potrzebujesz i do których klas. Następnie poczekaj na naszą odpowiedź – wyślemy Ci dane do przelewu z nowym numerem zamówienia.
Gdy otrzymamy Twoją wpłatę, dokupione dostępy dodamy od razu do Twojego e-GWO dziennika.
W takiej sytuacji zachęcamy do zakupu dostępu uczniowskiego do programu w księgarni internetowej GWO.
Zamówienie najlepiej złożyć ze szkolnego konta dziecka. W drugim kroku zamówienia (Wysyłka) przy Aktywacji multimediów wybierz wówczas opcję Chcę korzystać z multimediów na koncie, z którego składam zamówienie.
Po opłaceniu zamówienia program zostanie odblokowany na szkolnym koncie dziecka.
W takiej sytuacji każde dziecko powinno mieć założone osobne konto w naszym serwisie (mogą to być szkolne konta z różnymi loginami lub konta z różnymi adresami e-mail, zarejestrowane np. przez rodzica).
Możesz złożyć jedno zamówienie.
Jeśli kupujesz programy jako zalogowany użytkownik, w drugim kroku zamówienia (Wysyłka) przy Aktywacji multimediów wybierz opcję Kupuję multimedia dla innej osoby (która ma własne konto). Po opłaceniu zamówienia otrzymasz na swój adres e-mail kody dostępu do programów. Przekaż je dzieciom – tak, aby każde z nich aktywowało przeznaczony dla niego kod na swoim koncie.
W pierwszej kolejności upewnij się, czy program nie został już odblokowany na Twoim koncie. W tym celu zaloguj się na www.gwo.pl, przejdź do panelu Moje GWO, a następnie do zakładki Moje multimedia.
Jeżeli mimo to nie możesz znaleźć wiadomości z kodem, napisz do nas za pomocą formularza kontaktowego. W wiadomości podaj numer swojego zamówienia.
Kod dostępu do Kompozytora zawsze wysyłamy na adres e-mail kupującego. W zależności od wybranej formy płatności realizacja zamówienia trwa od kilku godzin (PayU) do około 3 dni roboczych (przelew na konto GWO).
Sprawdź wszystkie foldery w swojej poczcie. W tym celu najlepiej skorzystaj z wyszukiwarki wiadomości, która zwykle ma postać pustego pola z lupką. W polu tym wpisz słowo „Kompozytor” i potwierdź przyciskiem enter.
Jeżeli mimo to nie możesz znaleźć wiadomości z kodem, napisz do nas za pomocą formularza kontaktowego. W wiadomości podaj numer swojego zamówienia.
Zaloguj się na www.gwo.pl, przejdź do panelu Moje GWO, a następnie do zakładki Moje multimedia. Następnie kliknij więcej informacji na kaflu z danym programem.
W takiej sytuacji rozwiązaniem problemu może być:
- aktualizacja przeglądarki internetowej,
- zezwolenie, aby przeglądarka korzystała z wtyczki Adobe Flash Player,
- wyczyszczenie pamięci podręcznej przeglądarki (wraz z plikami cookie),
- zmiana przeglądarki internetowej.
Upewnij się, czy nie masz kilku kont w naszym serwisie, a jeśli tak – czy logujesz się na właściwie z nich (dany program będzie się znajdował tylko na jednym koncie).
Jeżeli jesteś pewny, że zalogowałeś na właściwe konto, a nadal nie widzisz swojego programu, sprawdź, czy już nie wygasł do niego dostęp. W tym celu przejdź do panelu Moje GWO, a następnie do Moje multimedia. W tym miejscu wejdź w zakładkę Zakończone.
Zaloguj się na stronie internetowej programu za pomocą loginu i hasła od nauczyciela (w loginie powinna być cząstka „uczen”). Kliknij Moje dostępy, a następnie Uruchom na kaflu z pracą domową (kafel ten jest oznaczony czerwonym paskiem).
Jeżeli nie widzisz kafla z pracą domową, upewnij się, czy nie masz u nas kilku kont. A jeśli tak, czy logujesz się na właściwe z nich.
Bezpłatne 2-miesięczne dostępy (na wrzesień i październik) do naszych programów komputerowych przysługują tylko i wyłącznie klubowiczom GWO oraz ich uczniom. Uruchamiamy je bezpośrednio na kontach klubowiczów.
Jeżeli w tym roku szkolnym przesłałeś do nas formularz zgłoszeniowy do klubu, a na Twoim koncie nie pojawił się dostęp „Na dobry początek”, napisz do nas za pomocą formularza kontaktowego.
Strona ta jest przeznaczona dla nauczycieli, którzy wraz ze swoimi uczniami korzystają z zestawów dotacyjnych Lokomotywy.
Każdy nauczyciel spełniający ten wymóg otrzymuje na swój adres e-mail indywidualny kod dostępu do strony. Zachęcamy, aby przekazał go także swoim uczniom, dzięki czemu będą oni mogli rozwiązywać znajdujące się na stronie ćwiczenia nie tylko w szkole, ale również w domu.
Jeżeli nie otrzymałeś od nas kodu do www.loko.gwo.pl, a uważasz, że powinniśmy Ci go wysłać, napisz do nas za pomocą formularza kontaktowego.
Multipodręczniki
Jeżeli szkoła kupiła podręczniki GWO w ramach dotacji, nauczyciele otrzymają dla swoich uczniów kody dostępu do multipodręczników w wersji podstawowej* (zostaną one wysłane w wiadomości e-mail na adresy poszczególnych nauczycieli).
Jeżeli zaś uczeń sam kupił papierowy podręcznik GWO, może dokupić do niego multipodręcznik w wersji Premium** w księgarni internetowej GWO.
* Wersja podstawowa multipodręcznika to cyfrowy odpowiednik drukowanej książki. Wersję podstawową można (za niewielką opłatą) zmienić w wersję Premium.
** Wersja Premium została wzbogacona o dodatkowe narzędzia, a także elementy interaktywne (w zależności od multipodręcznika są to np. filmy, animacje, czy nagrania dźwiękowe).
Koszt wszystkich naszych multipodręczników możesz sprawdzić w księgarni internetowej GWO.
Bezpłatne kody dostępu do multipodręczników dla swoich uczniów otrzymasz w wiadomości e-mail wysłanej na adres, który podałeś na formularzu zgłoszeniowym do klubu GWO. Wysyłka kodów następuje zwykle raz w tygodniu i trwa od końca sierpnia do końca października.
Sprawdź wszystkie foldery w swojej poczcie. W tym celu najlepiej skorzystaj z wyszukiwarki wiadomości, która zwykle ma postać pustego pola z lupką. W polu tym wpisz słowo „multipodręcznik” i potwierdź przyciskiem enter.
Jeżeli mimo to nie możesz znaleźć wiadomości z kodami, napisz do nas za pomocą formularza kontaktowego.
Wyślij do nas wiadomość w tej sprawie za pomocą formularza kontaktowego. Napisz, ile kodów potrzebujesz i dla której klasy.
Wejdź na www.wpiszkod.gwo.pl. Zaloguj się*. Wpisz kod i kliknij Dalej.
Kod wpisuje się tylko raz. Od teraz, aby uruchomić multipodręcznik, loguj się na stronie www.gwo.pl, a następnie przechodź do panelu Moje GWO.
* Możesz skorzystać z loginu i hasła od nauczyciela (np. do Matlandii lub Władców Słów) albo założyć konto na swój adres e-mail.
Jeżeli kod, który zgubiłeś, przekazano Ci w szkole, poproś o nowy kod swojego nauczyciela.
Jeśli zaś multipodręcznik kupiłeś w księgarni internetowej GWO, napisz do nas w tej sprawie za pomocą formularza kontaktowego. W wiadomości podaj numer swojego zamówienia.
W pierwszej kolejności upewnij się, czy multipodręcznik nie został już odblokowany na Twoim koncie. W tym celu zaloguj się na www.gwo.pl, przejdź do panelu Moje GWO, a następnie do zakładki Moje multipodręczniki.
Jeśli nie znajdziesz tam multipodręcznika, wejdź na swoją pocztę e-mail i przeszukaj w niej wszystkie foldery. W tym celu najlepiej skorzystaj z wyszukiwarki wiadomości, która zwykle ma postać pustego pola z lupką. W polu tym wpisz słowo „kod” i potwierdź przyciskiem enter.
Jeżeli mimo to nie możesz znaleźć wiadomości z kodem, napisz do nas za pomocą formularza kontaktowego. W wiadomości podaj numer swojego zamówienia.
Zaloguj się na www.gwo.pl, przejdź do panelu Moje GWO, a następnie do zakładki Moje multipodręczniki. Następnie kliknij więcej informacji na kaflu z danym multipodręcznikiem.
W takiej sytuacji rozwiązaniem problemu może być:
- aktualizacja przeglądarki internetowej,
- wyczyszczenie pamięci podręcznej przeglądarki (wraz z plikami cookie),
- zmiana przeglądarki internetowej.
Upewnij się, czy nie masz kilku kont w naszym serwisie, a jeśli tak – czy logujesz się na właściwie z nich (dany multipodręcznik będzie się znajdował tylko na jednym koncie).
Jeżeli jesteś pewny, że zalogowałeś na właściwe konto, a nadal nie widzisz swojego multipodręcznika, sprawdź, czy już nie wygasł do niego dostęp. W tym celu przejdź do panelu Moje GWO, a następnie do Moje multipodręczniki. W tym miejscu wejdź w zakładkę Zakończone.
E-booki
Dostęp do naszych e-booków jest z reguły płatny.
Koszt wszystkich naszych e-booków możesz sprawdzić w księgarni internetowej GWO.
W pierwszej kolejności upewnij się, czy e-book nie został już odblokowany na Twoim koncie. W tym celu zaloguj się na www.gwo.pl, przejdź do panelu Moje GWO, a następnie do zakładki Moje ebooki.
Jeśli nie znajdziesz tam e-booka, wejdź na swoją pocztę e-mail i przeszukaj w niej wszystkie foldery. W tym celu najlepiej skorzystaj z wyszukiwarki wiadomości, która zwykle ma postać pustego pola z lupką. W polu tym wpisz słowo „kod” i potwierdź przyciskiem enter.
Jeżeli mimo to nie możesz znaleźć wiadomości z kodem, napisz do nas za pomocą formularza kontaktowego. W wiadomości podaj numer swojego zamówienia.
Każdy klient otrzymuje od nas indywidualny kod, które musi wpisywać przy otwieraniu pliku PDF z zakupionym przez siebie e-bookiem.
Aby znaleźć swój kod, zaloguj się na www.gwo.pl, przejdź do panelu Moje GWO, a następnie do zakładki Moje ebooki. W tym miejscu kliknij Zobacz hasło do swoich e-booków.
Upewnij się, czy nie masz kilku kont w naszym serwisie, a jeśli tak – czy logujesz się na właściwie z nich (dany e-book będzie się znajdował tylko na jednym koncie).
Jeżeli jesteś pewny, że zalogowałeś na właściwe konto, a nadal nie widzisz swojego e-booka, sprawdź, czy już nie wykorzystałeś limitu sześciu pobrań pliku lub czy nie wygasł do niego dostęp. W tym celu przejdź do panelu Moje GWO, a następnie do Moje ebooki. W tym miejscu wejdź w zakładkę Zakończone.