Pomoc
Sprawdź, czy wiadomość z linkiem aktywacyjnym nie trafiła do folderów Spam lub Wiadomości śmieci w Twojej poczcie. Jeżeli nie otrzymasz tej wiadomości w ciągu kilku godzin od rejestracji, poinformuj nas o tym za pomocą formularza kontaktowego. Oznacza to, że masz już konto w naszym serwisie – teraz wystarczy, że się na nie zalogujesz. Jeśli nie pamiętasz hasła, kliknij Zaloguj u góry strony, a następnie Nie pamiętam hasła. Wpisz w formularzu swój adres e-mail i kliknij Zmień hasło. Na ten adres wyślemy wiadomość z linkiem, który umożliwi Ci ustanowienie nowego hasła. Usunięcie konta powiązanego z serwisem prowadzonym przez Gdańskie Wydawnictwo Oświatowe jest możliwe tylko Jeżeli napisałaś/eś do nas z adresu e-mail, który został podany podczas rejestracji, oraz nie masz przypisanych do konta żadnych aktywnych dostępów do naszych aplikacji/materiałów, konto zostanie usunięte w ciągu maksymalnie 14 dni od otrzymania przez nas wiadomości. Następnie poinformujemy Cię drogą e-mailową, że konto zostało usunięte. Jeżeli masz przypisane do konta jakieś aktywne dostępy do naszych aplikacji/materiałów, w ciągu maksymalnie 14 dni od otrzymania przez nas wiadomości e-mail skontaktujemy się z Tobą drogą e-mailową w celu potwierdzenia Twojej decyzji o usunięciu konta oraz poinformujemy Cię o konsekwencjach jego usunięcia. Jeżeli potwierdzisz swoją decyzję, konto zostanie usunięte w ciągu maksymalnie 14 dni od otrzymania potwierdzenia. Następnie poinformujemy Cię drogą e-mailową, że konto zostało usunięte. Pamiętaj, że usunięcie konta jest nieodwracalne! Po usunięciu konta utracisz dostęp do usług, z których korzystałaś/eś za jego pośrednictwem, a także do wszystkich innych danych oraz informacji, które były przypisane do konta. Wraz z kontem usunięte zostaną:
Zmiana adresu e-mail na koncie jest możliwa tylko i wyłącznie za naszym pośrednictwem. Napisz do nas w tej sprawie na kontakt@gwo.pl z adresu e-mail, który podałeś podczas rejestracji. Twoim loginem jest adres e-mail, który podałeś podczas rejestracji konta. Kliknij Zaloguj u góry strony, a następnie Nie pamiętam hasła. Wpisz w formularzu adres e-mail, który podałeś podczas rejestracji, i kliknij Zmień hasło. Na ten adres wyślemy wiadomość z linkiem, który umożliwi Ci ustanowienie nowego hasła. O przypomnienie loginu i hasła poproś nauczyciela, który utworzył dla Ciebie konto. |
Kluby GWO są przeznaczone dla nauczycieli uczących w szkołach. Aby wstąpić do klubu, wypełnij i odeślij do nas odpowiedni formularz klubowy. Skan formularza można przesłać pod adresem formularze@gwo.pl bądź pocztą pod adresem: 80-305 Gdańsk 5, skrytka pocztowa 80. Formularz klubowy wprowadzamy do systemu w ciągu 5 dni roboczych od dnia otrzymania druku. Po wprowadzeniu danych wysyłamy do klubowicza wiadomość e-mail informującą o wpłynięciu zgłoszenia. Tak, z każdej placówki, w której nauczyciel jest zatrudniony i korzysta z podręczników GWO, należy wysłać skan formularza klubowego dotyczącego danego przedmiotu. Na formularzu musi się znaleźć pieczątka szkoły oraz podpis dyrektora danej placówki oświatowej. Dostęp do multipodręczników zostanie włączony na początku roku szkolnego nauczycielom, którzy odesłali formularz zgłoszeniowy do klubu na dany rok szkolny oraz opierają swój sposób nauczania na programach Gdańskiego Wydawnictwa Oświatowego. |
ZamówieniaZamówienie możesz złożyć w księgarni internetowej GWO. Dodaj wybrany produkt do koszyka, a następnie kliknij ikonę koszyka i dalej postępuj według instrukcji na ekranie. Złóż zamówienie jeszcze raz. Ewentualne stare nieopłacone zamówienie zostanie automatycznie anulowane po dwóch tygodniach od daty jego złożenia. FakturyNapisz do nas wiadomość na reklamacje@gwo.pl (książki) lub handel3@gwo.pl (multimedia, LEPSZA SZKOŁA) lub szkolenia@gwo.pl (szkolenia). Prześlij do nas skan otrzymanej faktury oraz krótką informację, jak należy wystawić nową fakturę. Napisz do nas wiadomość na reklamacje@gwo.pl i prześlij skan otrzymanej faktury. Faktury z 14-dniowym terminem płatności są wysyłane następnego dnia roboczego po złożeniu zamówienia na adres e-mail podany podczas składania zamówienia. Termin realizacjiPrawidłowo złożone zamówienie jest realizowane do 5 dni roboczych w wypadku wysyłki kurierskiej lub do 10 dni roboczych, jeśli klient wybiera przesyłkę za pośrednictwem Poczty Polskiej. W zależności od wybranej formy płatności realizacja zamówienia trwa zwykle od kilku godzin (PayU) do około 3 dni roboczych (przelew na konto GWO). Formy płatnościOsoby fizyczne mogą dokonać przedpłaty lub zapłacić za książki przy odbiorze paczki. Szkoły oraz rady rodziców mają możliwość wyboru przedpłaty, płatności przy odbiorze paczki lub faktury z odroczonym terminem płatności. Osoby fizyczne mają możliwość wyboru szybkiego przelewu internetowego za pośrednictwem serwisu PayU lub przelewu na konto GWO. Szkoły oraz rady rodziców mogą również wybrać fakturę z odroczonym terminem płatności. RabatyJeżeli zgodziłeś się na otrzymywanie wiadomości od nas, najświeższe informacje o promocjach i kodach rabatowych wyślemy na Twój adres e-mail. Jeśli jesteś nauczycielem, możesz też zapytać o rabat przedstawiciela regionalnego GWO. Zniżki klubowe (np. na Kompozytora klasówek i kart pracy) naliczają się w koszyku automatycznie – kod rabatowy nie jest potrzebny. ReklamacjeNapisz do nas wiadomość na reklamacje@gwo.pl. Koniecznie podaj numer zamówienia lub numer otrzymanej faktury i opisz, czego dotyczy reklamacja. W pierwszej kolejności upewnij się, czy produkt nie został już odblokowany na Twoim koncie. W tym celu zaloguj się na moje.gwo.pl, przejdź do zakładki Moje dostępy, a następnie do odpowiedniej sekcji (np. Multipodręczniki, Aplikacje lub e-Booki). Jeśli nie znajdziesz tam produktu, wejdź na swoją pocztę e-mail i przeszukaj w niej wszystkie foldery. W tym celu najlepiej skorzystaj z wyszukiwarki wiadomości, która zwykle ma postać pustego pola z lupką. W polu tym wpisz słowo „kod” i potwierdź przyciskiem enter. Jeżeli mimo to nie możesz znaleźć wiadomości z kodem, napisz do nas za pomocą formularza kontaktowego. W wiadomości podaj numer swojego zamówienia. |
Nie. Na każdej ze stron GWO zalogujesz się za pomocą tego samego loginu oraz hasła. Do udziału w projekcie zapraszamy nauczycieli, którzy opierają swój sposób nauczania na programach Gdańskiego Wydawnictwa Oświatowego.
Do projektu zgłasza się nauczyciel ze swoimi klasami. Możesz zgłosić tylko te klasy, które uczysz i które wskazałeś na formularzu klubowym. Jeśli do programu chce przystąpić więcej nauczycieli z jednej szkoły, każdy z nich powinien wypełnić osobny formularz. Klasy można dodawać od 20 lipca do 30 września. Wyjątkiem są programy Lupa 1, Lupa 3, Próbny egzamin ósmoklasisty i Próbna matura, dla których terminy ustalone są osobno. Tak, co roku należy zgłaszać chęć udziału we wszystkich programach LEPSZEJ SZKOŁY. Każdy nowy rok szkolny wiąże się ze zmianami u wielu nauczycieli (np. zmianą szkoły czy innym przydziałem klas). Zamówienia można dokonać na stronie https://ls.gwo.pl/, zakładka Zakupy, po wcześniejszym zalogowaniu się. Uzupełnij online kartę uczestnika https://kartauczestnika.gwo.pl/, niezbędną do wpisywania wyników i pobierania raportów. Po wypełnieniu i przesłaniu karty otrzymasz pod swoim adresem e-mail dalsze instrukcje. Tak, wystarczy wypełnić kartę uczestnika dostępną na stronie https://kartauczestnika.gwo.pl/. Po wypełnieniu i przesłaniu karty otrzymasz pod swoim adresem e-mail dalsze instrukcje. Nie, wpisywanie wyników nie jest obowiązkowe. Jednak brak wyników z danego testu uniemożliwia pobranie raportu i otrzymanie zaświadczenia o udziale w programie. Uczestnik programu, który terminowo wpisze na stronie ls.gwo.pl wyniki wszystkich testów, otrzyma zaświadczenie o udziale w programie, a szkoła, w której uczy – certyfikat. Zaświadczenie i certyfikat będą dostępne wyłącznie w formie elektronicznej (plik w formacie PDF) po upływie ostatniego terminu wpisywania wyników. W raportach udostępniamy jedynie zbiorcze wyniki, nie prowadzimy rankingu klas/szkół. Mylnie dodaną klasę można usunąć tylko za naszym pośrednictwem. W tym celu napisz do nas na ls@gwo.pl bądź zadzwoń pod numerem (58) 340 63 58. Aby zarejestrować klasy z nowej szkoły, konieczne wypełnij i prześlij do nas formularz klubowy z danymi nowej szkoły. Aby zmienić przydział klas, skontaktuj się z pracownikami Biura Obsługi Klienta telefonicznie (58) 340 63 58 lub e-mailowo pod adresem ls@gwo.pl. Do udziału w projekcie można dodać tylko te klasy, które zostały zaznaczone na formularzu (jako nauczane w danym roku szkolnym). Zmianę przydziału klas zgłoś pracownikom Biura Obsługi Klienta telefonicznie (58) 340 63 58 lub e-mailowo pod adresem ls@gwo.pl. Edycja wiosenna Próbnego egzaminu ósmoklasisty jest dostępna wyłącznie w wersji drukowanej (płatnej). Arkusze można zamówić na stronie https://ls.gwo.pl/, zakładka Zakupy, po wcześniejszym zalogowaniu się na stronie. |
Kody dostępu
Prawdopodobnie już aktywowałeś swój kod dostępu i dany produkt znajduje się na Twoim koncie.
Aby to sprawdzić, zaloguj się na moje.gwo.pl i przejdź do zakładki Moje dostępy, a następnie do odpowiedniej sekcji (np. Multipodręczniki, Aplikacje lub e-Booki).
Jeśli to nie rozwiąże problemu, wyślij do nas wiadomość za pomocą formularza kontaktowego i podaj w niej niedziałający kod.
Wyślij do nas wiadomość za pomocą formularza kontaktowego i podaj w niej niedziałający kod. Napisz również, jaki komunikat błędu wyświetla się przy próbie wpisania kodu.
Dostęp do naszych multimediów jest z reguły płatny.
Darmowe dostępy do wybranych produktów (np. multipodręczniki w wersji nauczycielskiej albo multimedia „Na dobry początek”) uruchamiamy zwykle bezpośrednio na kontach klubowiczów GWO.
W każdym innym wypadku zachęcamy do zakupów w księgarni internetowej GWO.
Dostęp do naszych multimediów jest z reguły płatny.
Jeśli nie otrzymałeś takiego dostępu w szkole, zachęcamy do zakupów w księgarni internetowej GWO.
Jeżeli jesteś klubowiczem GWO, wybrane dodatkowe materiały dydaktyczne (np. bezpłatne dwumiesięczne dostępy do programów „Na dobry początek” albo multipodręczniki w wersji nauczycielskiej) odblokowaliśmy na Twoim koncie. Aby z nich skorzystać, nie potrzebujesz kodu. Wystarczy, że się zalogujesz na moje.gwo.pl i przejdziesz do zakładki Moje dostępy, a następnie do odpowiedniej sekcji (np. Multipodręczniki, Aplikacje lub e-Booki).
Natomiast jeśli dany program, multipodręcznik lub e-booka kupiłeś w księgarni internetowej GWO, napisz do nas w tej sprawie za pomocą formularza kontaktowego. W wiadomości podaj numer swojego zamówienia.
Jeżeli kod dostępu otrzymałeś w szkole, o przypomnienie go poproś nauczyciela.
Jeśli zaś dany program, multipodręcznik lub e-booka kupiłeś w księgarni internetowej GWO, napisz do nas w tej sprawie za pomocą formularza kontaktowego. W wiadomości podaj numer swojego zamówienia.
Jeżeli kod, który zgubiłeś, przekazano Ci w szkole, poproś o nowy kod swojego nauczyciela.
Jeśli zaś multipodręcznik kupiłeś w księgarni internetowej GWO, napisz do nas w tej sprawie za pomocą formularza kontaktowego. W wiadomości podaj numer swojego zamówienia.
W pierwszej kolejności upewnij się, czy produkt nie został już odblokowany na Twoim koncie. W tym celu zaloguj się na moje.gwo.pl, przejdź do zakładki Moje dostępy, a następnie do odpowiedniej sekcji (np. Multipodręczniki, Aplikacje lub e-Booki).
Jeśli nie znajdziesz tam produktu, wejdź na swoją pocztę e-mail i przeszukaj w niej wszystkie foldery. W tym celu najlepiej skorzystaj z wyszukiwarki wiadomości, która zwykle ma postać pustego pola z lupką. W polu tym wpisz słowo „kod” i potwierdź przyciskiem enter.
Jeżeli mimo to nie możesz znaleźć wiadomości z kodem, napisz do nas za pomocą formularza kontaktowego. W wiadomości podaj numer swojego zamówienia.
Strona ta jest przeznaczona dla nauczycieli, którzy wraz ze swoimi uczniami korzystają z zestawów dotacyjnych Lokomotywy.
Każdy nauczyciel spełniający ten wymóg otrzymuje sześciocyfrowy kod dostępu do strony. Jest on przez nas przydzielany na koncie nauczyciela w panelu Moje GWO w zakładce Moje dostępy (sekcja Aplikacje). Kod ten można przekazać także uczniom, dzięki czemu będą oni mogli rozwiązywać znajdujące się na stronie ćwiczenia nie tylko w szkole, ale również w domu.
Jeżeli nie otrzymałeś od nas kodu do loko.gwo.pl, a uważasz, że powinniśmy Ci go przydzielić, napisz do nas za pomocą formularza kontaktowego.
Programy komputerowe
Dostęp do naszych programów jest z reguły płatny.
Koszt wszystkich naszych programów możesz sprawdzić w księgarni internetowej GWO.
Jeżeli planujesz większy zakup (dla 30 lub więcej uczniów) wyślij do nas wiadomość za pomocą formularza kontaktowego, aby otrzymać indywidualną wycenę. W wiadomości napisz, ile potrzebujesz dostępów nauczycielskich i uczniowskich, a także czy chcesz zamówić program na rok, 6 miesięcy, 3 miesiące czy miesiąc.
W takiej sytuacji sugerujemy zakup pakietu nauczycielskiego (bez dostępów uczniowskich).
Koszt wszystkich naszych programów możesz sprawdzić w księgarni internetowej GWO.
Dokup dodatkowy dostęp uczniowski w księgarni internetowej GWO.
Jeśli kupujesz ten dostęp ze swojego konta, w drugim kroku zamówienia (Dane zamówienia) przy Aktywacji multimediów wybierz opcję Kupuję multimedia dla innej osoby (która ma własne konto). Po opłaceniu zamówienia otrzymasz na swój adres e-mail kod dostępu do programu. Przekaż ten kod uczniowi – tak, aby aktywował go na swoim koncie.
Następnie poproś ucznia, aby kliknął na swoim kaflu z dostępem do programu trzy pionowe kropki, a potem Obserwatorzy: dodaj / usuń. W tym miejscu powinien dodać Twój adres e-mail. Dzięki temu uczeń pojawi się w Twoim e-GWO dzienniku.
Dodatkowe dostępy możesz domówić w takiej samej cenie jak w zamówieniu głównym.
Wyślij do nas wiadomość w tej sprawie za pomocą formularza kontaktowego. W treści wiadomości podaj numer zamówienia głównego, a także napisz, ile dostępów potrzebujesz i do których klas. Następnie poczekaj na naszą odpowiedź – wyślemy Ci dane do przelewu z nowym numerem zamówienia.
Gdy otrzymamy Twoją wpłatę, dokupione dostępy dodamy od razu do Twojego e-GWO dziennika.
W takiej sytuacji zachęcamy do zakupu dostępu uczniowskiego do programu w księgarni internetowej GWO.
Zamówienie najlepiej złożyć ze szkolnego konta dziecka. W drugim kroku zamówienia (Dane zamówienia) przy Aktywacji multimediów wybierz wówczas opcję Chcę korzystać z multimediów na koncie, z którego składam zamówienie.
Po opłaceniu zamówienia program zostanie odblokowany na szkolnym koncie dziecka.
W takiej sytuacji każde dziecko powinno mieć założone osobne konto w naszym serwisie (mogą to być szkolne konta z różnymi loginami lub konta z różnymi adresami e-mail, zarejestrowane np. przez rodzica).
Możesz złożyć jedno zamówienie.
Jeśli kupujesz programy jako zalogowany użytkownik, w drugim kroku zamówienia (Dane zamówienia) przy Aktywacji multimediów wybierz opcję Kupuję multimedia dla innej osoby (która ma własne konto). Po opłaceniu zamówienia otrzymasz na swój adres e-mail kody dostępu do programów. Przekaż je dzieciom – tak, aby każde z nich aktywowało przeznaczony dla niego kod na swoim koncie.
W pierwszej kolejności upewnij się, czy program nie został już odblokowany na Twoim koncie. W tym celu zaloguj się na moje.gwo.pl, przejdź do zakładki Moje dostępy, a następnie do odpowiedniej sekcji (np. Multipodręczniki, Aplikacje lub e-Booki).
Jeżeli mimo to nie możesz znaleźć wiadomości z kodem, napisz do nas za pomocą formularza kontaktowego. W wiadomości podaj numer swojego zamówienia.
Zaloguj się na moje.gwo.pl, przejdź do zakładki Moje dostępy, a następnie do sekcji Aplikacje i kliknij trzy pionowe kropki na kaflu z danym programem.
W takiej sytuacji rozwiązaniem problemu może być:
- aktualizacja przeglądarki internetowej,
- wyczyszczenie pamięci podręcznej przeglądarki (wraz z plikami cookie),
- zmiana przeglądarki internetowej.
Upewnij się, czy nie masz kilku kont w naszym serwisie, a jeśli tak – czy logujesz się na właściwie z nich (dany program będzie się znajdował tylko na jednym koncie).
Jeżeli jesteś pewny, że zalogowałeś na właściwe konto, a nadal nie widzisz swojego programu, napisz do nas za pomocą formularza kontaktowego.
Zaloguj się na stronie internetowej moje.gwo.pl za pomocą loginu i hasła od nauczyciela (w loginie powinna być cząstka „uczen”). Kliknij Moje dostępy, a następnie przejdź do sekcji Klasówki i prace samodzielne.
Jeżeli nie widzisz kafla z klasówką lub pracą samodzielną, upewnij się, czy nie masz u nas kilku kont. A jeśli tak, czy logujesz się na właściwe z nich.
Bezpłatne 2-miesięczne dostępy (na wrzesień i październik) do naszych programów komputerowych przysługują tylko i wyłącznie klubowiczom GWO oraz ich uczniom. Uruchamiamy je bezpośrednio na kontach klubowiczów.
Jeżeli w tym roku szkolnym przesłałeś do nas formularz zgłoszeniowy do klubu, a na Twoim koncie nie pojawił się dostęp „Na dobry początek”, napisz do nas za pomocą formularza kontaktowego.
Strona ta jest przeznaczona dla nauczycieli, którzy wraz ze swoimi uczniami korzystają z zestawów dotacyjnych Lokomotywy.
Każdy nauczyciel spełniający ten wymóg otrzymuje sześciocyfrowy kod dostępu do strony. Jest on przez nas przydzielany na koncie nauczyciela w panelu Moje GWO w zakładce Moje dostępy (sekcja Aplikacje). Kod ten można przekazać także uczniom, dzięki czemu będą oni mogli rozwiązywać znajdujące się na stronie ćwiczenia nie tylko w szkole, ale również w domu.
Jeżeli nie otrzymałeś od nas kodu do loko.gwo.pl, a uważasz, że powinniśmy Ci go przydzielić, napisz do nas za pomocą formularza kontaktowego.
Multipodręczniki
Jeżeli szkoła kupiła podręczniki GWO w ramach dotacji, nauczyciele otrzymają dla swoich uczniów kody dostępu do multipodręczników w wersji podstawowej* (zostaną one odblokowane na kontach poszczególnych nauczycieli).
Jeżeli zaś uczeń sam kupił papierowy podręcznik GWO, może dokupić do niego multipodręcznik w wersji premium** w księgarni internetowej GWO.
* Wersja podstawowa multipodręcznika to cyfrowy odpowiednik drukowanej książki. Wersję podstawową można (za niewielką opłatą) zmienić w wersję premium.
** Wersja premium została wzbogacona o dodatkowe narzędzia, a także elementy interaktywne (w zależności od multipodręcznika są to np. filmy, animacje, czy nagrania dźwiękowe).
Koszt wszystkich naszych multipodręczników możesz sprawdzić w księgarni internetowej GWO.
Bezpłatne kody dostępu do multipodręczników dla uczniów znajdziesz na swoim koncie GWO. Zaloguj się na moje.gwo.pl za pomocą adresu e-mail przypisanego do klubu GWO, przejdź do zakładki Moje dostępy i do sekcji Multipodręczniki/Multićwiczenia. Następnie kliknij przycisk Kody dla uczniów.
Wyślij do nas wiadomość w tej sprawie za pomocą formularza kontaktowego. Napisz, ile kodów potrzebujesz i dla której klasy.
Wejdź na wpiszkod.gwo.pl. Zaloguj się*. Wpisz kod i kliknij Dalej.
Kod wpisuje się tylko raz. Od teraz, aby uruchomić multipodręcznik, loguj się na stronie moje.gwo.pl, a następnie przechodź do zakładki Moje dostępy i sekcji Multipodręczniki.
* Możesz skorzystać z loginu i hasła od nauczyciela (np. do Matlandii lub Władców Słów) albo założyć konto na swój adres e-mail.
Jeżeli kod, który zgubiłeś, przekazano Ci w szkole, poproś o nowy kod swojego nauczyciela.
Jeśli zaś multipodręcznik kupiłeś w księgarni internetowej GWO, napisz do nas w tej sprawie za pomocą formularza kontaktowego. W wiadomości podaj numer swojego zamówienia.
W pierwszej kolejności upewnij się, czy multipodręcznik nie został już odblokowany na Twoim koncie. W tym celu zaloguj się na moje.gwo.pl, przejdź do zakładki Moje dostępy, a następnie do sekcji Multipodręczniki.
Jeśli nie znajdziesz tam multipodręcznika, wejdź na swoją pocztę e-mail i przeszukaj w niej wszystkie foldery. W tym celu najlepiej skorzystaj z wyszukiwarki wiadomości, która zwykle ma postać pustego pola z lupką. W polu tym wpisz słowo „kod” i potwierdź przyciskiem enter.
Jeżeli mimo to nie możesz znaleźć wiadomości z kodem, napisz do nas za pomocą formularza kontaktowego. W wiadomości podaj numer swojego zamówienia.
Zaloguj się na moje.gwo.pl, przejdź do zakładki Moje dostępy, a następnie do sekcji Multipodręczniki. Następnie kliknij trzy pionowe kropki na kaflu z multipodręcznikiem.
W takiej sytuacji rozwiązaniem problemu może być:
- aktualizacja przeglądarki internetowej,
- wyczyszczenie pamięci podręcznej przeglądarki (wraz z plikami cookie),
- zmiana przeglądarki internetowej.
Upewnij się, czy nie masz kilku kont w naszym serwisie, a jeśli tak – czy logujesz się na właściwie z nich (dany multipodręcznik będzie się znajdował tylko na jednym koncie).
Jeżeli jesteś pewny, że zalogowałeś na właściwe konto, a nadal nie widzisz swojego multipodręcznika, napisz do nas za pomocą formularza kontaktowego.
E-booki
Dostęp do naszych e-booków jest z reguły płatny.
Koszt wszystkich naszych e-booków możesz sprawdzić w księgarni internetowej GWO.
W pierwszej kolejności upewnij się, czy e-book nie został już odblokowany na Twoim koncie. W tym celu zaloguj się na moje.gwo.pl, przejdź do zakładki Moje dostępy, a następnie do sekcji e-Booki.
Jeśli nie znajdziesz tam e-booka, wejdź na swoją pocztę e-mail i przeszukaj w niej wszystkie foldery. W tym celu najlepiej skorzystaj z wyszukiwarki wiadomości, która zwykle ma postać pustego pola z lupką. W polu tym wpisz słowo „kod” i potwierdź przyciskiem enter.
Jeżeli mimo to nie możesz znaleźć wiadomości z kodem, napisz do nas za pomocą formularza kontaktowego. W wiadomości podaj numer swojego zamówienia.
Każdy klient otrzymuje od nas indywidualny kod, które musi wpisywać przy otwieraniu pliku PDF z zakupionym przez siebie e-bookiem.
Aby znaleźć swój kod, zaloguj się na moje.gwo.pl, przejdź do zakładki Moje dostępy, a następnie do sekcji e-Booki. W tym miejscu kliknij Hasło otwierające zakupione e-booki.
Upewnij się, czy nie masz kilku kont w naszym serwisie, a jeśli tak – czy logujesz się na właściwie z nich (dany e-book będzie się znajdował tylko na jednym koncie).
Jeżeli jesteś pewny, że zalogowałeś na właściwe konto, a nadal nie widzisz swojego e-booka, napisz do nas za pomocą formularza kontaktowego.