Jak wykorzystać różne emocje, by rozbudzić ciekawość poznawczą?
Czasem słyszymy: „matematyka – to nie dla mnie”, „nienawidzę matmy”, „jest trudna, nudna, łatwo popełnić błąd”, „po co my się tego uczymy?”. Jak w takiej sytuacji mamy rozbudzić entuzjazm uczniów i pokazać powody inne niż tylko wymagania egzaminacyjne, dla których warto zajmować się matematyką? Współczesna psychologia edukacyjna i badania nad mózgiem udowadniają, że to specyficzne myślenie matematyczne najbardziej nas rozwija, pomaga otworzyć umysł i w rezultacie ułatwia znajdowanie najlepszych dróg w życiowych zmaganiach. Może warto na lekcjach matematyki wykorzystać te skrajne emocje dzieci, jak sprzeciw, a nawet złość, po to, by uzyskać uczucie zadowolenia, satysfakcji, dumy, sukcesu i radości?
Odpowiedzi na powyższe pytania poszukamy podczas 70-minutowego spotkania online.
Spotkanie poprowadzi Bożenna Kukier – nauczycielka matematyki, autorka warsztatów i materiałów dydaktycznych oraz wieloletnia konsultantka Akademii GWO.
Udział w szkoleniu jest płatny. Koszt udziału (całkowity lub częściowy) może pokryć dyrektor z części budżetu szkoły przeznaczonej na szkolenia kadry pedagogicznej.
Każdy uczestnik otrzyma zaświadczenie potwierdzające udział w spotkaniu.
Spotkanie odbędzie się 16 listopada o 15.30. Zapisz się teraz.