W trakcie szkolenia 6 x 2 = 8. Jak pracować z uczniem z dyskalkulią?:
przedstawimy krótką charakterystykę przyczyn trudności w uczeniu się matematyki i opowiemy o czynnikach emocjonalnych i społecznych, które sprzyjają procesowi terapeutycznemu,
przeanalizujemy symptomy w pracy uczniów, wyławiając te, które faktycznie mogą wskazywać na trudności podopiecznych w uczeniu się matematyki (i jednocześnie wymagają pogłębionej diagnozy ze strony poradni psychologicznej),
zaprezentujemy metody pracy i pomoce dydaktyczne, które wspierają ucznia w procesie edukacyjnym, stymulują rozwój umiejętności matematycznych oraz usprawniają zaburzone funkcje.
Spotkanie poprowadzi Małgorzata Gołębiowska – nauczycielka matematyki, terapeutka pedagogiczna, egzaminatorka EM i EO, ekspertka ds. awansu zawodowego nauczycieli. Autorka projektów interdyscyplinarnych, indywidualnych programów rozwoju, programów nauki i innowacji pedagogicznych. Absolwentka studiów m.in. Psychologia pozytywna oraz Nowoczesne metody nauczania matematyki. Działaczka społeczna, która wciąż poszukuje nowych rozwiązań, wyzwań i możliwości rozwoju.
Udział w spotkaniu jest płatny, a każdy uczestnik otrzyma zaświadczenie potwierdzające udział w wydarzeniu.
Koszt udziału (całkowity lub częściowy) może pokryć dyrektor z części budżetu szkoły przeznaczonej na szkolenia kadry pedagogicznej.
Szkolenie odbędzie się 10 grudnia o 16.00. Liczba miejsc jest ograniczona – decyduje kolejność zgłoszeń. Zapisz się teraz!