22 listopada, 2024

Jak pracować z uczniem z dyskalkulią?

W trakcie szkolenia 6 x 2 = 8. Jak pracować z uczniem z dyskalkulią?:

  • przedstawimy krótką charakterystykę przyczyn trudności
    w uczeniu się matematyki i opowiemy o czynnikach emocjonalnych i społecznych, które sprzyjają procesowi terapeutycznemu,
  • przeanalizujemy symptomy w pracy uczniów, wyławiając te, które faktycznie mogą wskazywać na trudności podopiecznych w uczeniu się matematyki (i jednocześnie wymagają pogłębionej diagnozy ze strony poradni psychologicznej),
  • zaprezentujemy metody pracy i pomoce dydaktyczne, które wspierają ucznia
    w procesie edukacyjnym, stymulują rozwój umiejętności matematycznych oraz usprawniają zaburzone funkcje.

Spotkanie poprowadzi Małgorzata Gołębiowska – nauczycielka matematyki, terapeutka pedagogiczna, egzaminatorka EM i EO, ekspertka ds. awansu zawodowego nauczycieli. Autorka projektów interdyscyplinarnych, indywidualnych programów rozwoju, programów nauki i innowacji pedagogicznych. Absolwentka studiów m.in. Psychologia pozytywna oraz Nowoczesne metody nauczania matematyki. Działaczka społeczna, która wciąż poszukuje nowych rozwiązań, wyzwań i możliwości rozwoju.

Udział w spotkaniu jest płatny, a każdy uczestnik otrzyma zaświadczenie potwierdzające udział w wydarzeniu.

Koszt udziału (całkowity lub częściowy) może pokryć dyrektor z części budżetu szkoły przeznaczonej na szkolenia kadry pedagogicznej.

Szkolenie odbędzie się 10 grudnia o 16.00.
Liczba miejsc jest ograniczona – decyduje kolejność zgłoszeń.
Zapisz się teraz!

Materiały tylko dla nauczycieli.
Zaloguj się jako klubowicz.
Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Dowiedz się więcej
Wiadomość została wysłana do odpowiedniego działu.